English

فرماندار اهر:

۲۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در اهر پرداخت شد

 فرماندار اهر گفت: سهم این شهرستان از تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ در سال گذشته ۸۹ میلیارد تومان بود که ۲۲ میلیارد تومان معادل حدود ۲۵ درصد آن به متقاضیان پرداخت شد.

۲۲میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در اهر پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، ابوالفضل غنی زاده در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر علت این امر را ابلاغ پرداخت این تسهیلات در ماه های پایانی سال گذشته، اظهار کرد: به دلیل بسته شدن سامانه، پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان از سوی بانک ها میسر نشد.

وی با قدردانی از بانک هایی که در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری کردند گفت: بانک سپه با پرداخت ۱۰۰ درصدی تسهیلات به معرفی شدگان، نشان داد که می توان در مدت زمان اندک نیز تسهیلات را پرداخت کرد.

غنی زاده، ادارات معرفی کننده متقاضیان و بانک های عامل را موظف کرد پیگیر پرداخت تسهیلات اختصاص یافته باشند و اگر در پرداخت موانعی وجود دارد آنها را اعلام کنند تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

فرماندار شهرستان اهر گفت: پرداخت تسهیلات برای متقاضیان واجد شرایط که پرونده های آنها بدون نقص است باید در اولویت بانک ها قرار گیرد و امتناع بانک ها در پرداخت تسهیلات قابل قبول نیست.

غنی زاده گفت: با توجه به اینکه بیشتر خواسته های مراجعه کنندگان اشتغال و تأمین هزینه های زندگی است از ادارات معرفی کننده انتظار داریم طرح های توجیه دار، اشتغال زا و افراد واجدالشرایط را معرفی کنند و بانک ها نیز در اخذ ضامن سخت گیری نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه