English

استاندار آذربایجان شرقی:

مقابله با جنگ نابرابر رسانه ای دشمن نیازمند طرح و برنامه است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در جنگ نابرابر رسانه ای قرار داریم، اظهار کرد: اکنون صدای جنگ های سخت که صدای توپ، تفنگ و موشک‌ است کمتر شنیده می شود اما صدای جنگ رسانه نابرابر بی وقفه شنیده می شود و باید برای مقابله با این جنگ طرح و برنامه داشته و حرکت کنیم.

مقابله با جنگ نابرابر رسانه ای دشمن نیازمند طرح و برنامه است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرّم شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی و نشست با اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه عرصه انقلاب افزود: شرط مردانه مردن، مردانه زیستن هست و شهید آوینی زندگی خود را وقف هنر، نویسندگی، شعر و ادب کرده بود بطوری که سخن، کلام و نجوای دلش همه حاکی از تعهد به هنر بود.

وی با اشاره به اینکه به یک نقشه راه فرهنگ و هنر در استان احتیاج داریم، بر توجه بیشتر به مبادلات و ارتباطات فرهنگی با داخل کشور و منطقه پیرامونی خود تاکید کرد.

خرّم با بیان اینکه اکنون دشمن در جنگ جهانی بر علیه اصالت های انقلاب اسلامی، دین و مکتب از طریق جنگ فرهنگ، هنر و رسانه ورود کرده، افزود: هنرمندان و صاحبان فکر و اندیشه استان در مناسبت های مختلف موضع گیری های خوب و به موقعی دارند و مسوولان نیز باید به بحث فرهنگ و هنر توجه مضاعفی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هنر برای هنر جامعیت ندارد بلکه هنر برای جامعه، مردم و اجتماع ارزش والایی دارد، تاکید کرد: باید کلونی های هنرمندان متعهد را در تبریز و آذربایجان شرقی بیشتر شکل دهیم، تا به انسجام بیشتری دست یابند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: دشمن در این جنگ، قوی تر کار کرده و انسجام چیزی است که در جنگ روایت‌ها و تبیین کم داریم که باید برای این مساله نسخه داشته باشیم و کاری متفاوت‌تر از گذشته انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه مرز حق و باطل، ظالم و مظلوم، شهید و جلاد از هم جداست، گفت: باید برنامه‌ریزی و انسجام بیشتری داشته باشیم تا هنرمندان متعهدی که می‌خواهند متناسب با زمان ایفای نقش کنند، احساس غربت نکنند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: عمل کردن به تعهد برای هنرمندان مجاهدت است و هنرمندان موحد، انقلابی و مردمی نقش خود را به خوبی ایفا می کنند و ما مسئولین نیز به عنوان خدمتگزاران مردم در اختیار هنرمندان هستیم.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در این آیین با تاکید بر اهمیت والای هنر در انقلاب اسلامی، گفت: پیوند انقلاب اسلامی با هنر، پیوند مرگ و زندگی است.

نوید ناصر اظهار کرد: افرادی که دل در گرو انقلاب دارند و وسع آنها می‌رسد، باید دغدغه هنر انقلاب را داشته باشند و کمک کنند تا هنر انقلاب به سر منزل مقصود خود برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه