English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی:

آب صنایع مهم تبریز از پساب تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری آب مورد نیاز صنایع مهم تبریز که شامل بخش قابل توجهی از سهم صنایع از خط آبرسانی تبریز است از پساب تامین می‌شود.

آب صنایع مهم تبریز از پساب تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یوسف غفارزاده در گردهمایی مدیران شرکت آب منطقه‌ای استان با اشاره به تاکید وزیر نیرو مبنی بر استفاده از آب‌های نامتعارف، اظهار کرد: آب‌های نامتعارف در استان ما در ۲ گروه پساب و چاه‌های آب شور قرار می‌گیرد که استفاده و بهره گیری از این آب‌ها در دستورکار شرکت آب منطقه‌ای است.

وی با اشاره به وضعیت حفاظت و بهره وری از آب‌های استان در سال گذشته، گفت: طی سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۰۰ حلقه چاه در استان مسدود شده و بیش از ۴۰۰ مورد نصب کنتور آب داشتیم.

غفارزاده گفت: این روند در راستای حفاظت و بهره وری آب در استان طی سال ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت.

وی وضعیت اخذ سند رودخانه و تاسیسات آبی استان در سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و افزود: امسال نیز موضوع سنددار کردن رودخانه‌ها به صورت جدی پیگیری می شود.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۱ به استان، افزود: سفر ریاست جمهوری سفر پرخیر و برکتی بود که بیشترین اعتبار تخصیص یافته این سفر نیز به بخش آب بود که با تلاش شبانه روزی همکاران در ستاد و شهرستان‌ها و جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری، پروژه‌هایی که چندین سال مغفول مانده بودند، فعال شده و تعدادی از آن‌ها نیز به اتمام رسیده است.

غفارزاده ادامه داد: پروژه انتقال آب ارس به تبریز که بزرگترین پروژه تاریخ استان در بخش آب است در سال ۱۴۰۱ اجرایی شده است و اکنون در مرحله لوله گذاری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲ از برنامه ریزی برای احداث پنج هزار هکتار شبکه آبی در استان طی سال جاری خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه