English

شهردار تبریز خبر داد:

۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید در راه حمل و نقل عمومی تبریز

شهردار تبریز از اضافه شدن ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی این کلانشهر تا پایان سال جاری خبر داد.

۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید در راه حمل و نقل عمومی تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار ، شهردار تبریز اظهار کرد: قرارداد خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار منعقد شده و تا پایان سال این اتوبوس‌ها تولید ، پلاک گذاری و به ناوگان شرکت واحد اتوبوس‌رانی تبریز و حومه تحویل داده می‌شود.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه  ۳۰ دستگاه اتوبوس از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مذکور در مرحله پلاک گذاری و آماده تحویل می باشد و به زودی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه می‌شود گفت: برای خرید این اتوبوس‌ها مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد:  شهریور ماه سال‌جاری  ۳۰ دستگاه اتوبوس دیگر توسط پتروشیمی با هزینه ۱۳۵ میلیارد تومان برای استفاده در ناوگان تحویل گرفته شده است.

هوشیار در ادامه همچنین افزود: ۱۹ دستگاه اتوبوس خریداری شده قبلی با ۸۶ میلیارد تومان هزینه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه شده و جابجایی مسافر را آغاز کرده اند.

وی با بیان اینکه دولت با ۲ کارخانه خودروساز داخلی قرارداد تولید ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس‌ برای شهرهای کشور را منعقد کرده است، یادآور شد: سهم شهرداری تبریز از این رقم ۱۳۴ دستگاه اتوبوس است که تاکنون مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان سهم‌ شهرداری پیش پرداخت شده است.

شهردار تبریز در این خصوص گفت:  ۶ دستگاه اتوبوس جدید از این محل با اعتبار ۲۳ میلیارد تومانی به ناوگان حمل‌نقل عمومی شهر اضافه شده است.

شهردار تبریز به اضافه شدن  ۱۷ دستگاه مینی‌بوس جدید با  ۲۴ میلیارد تومان هزینه خبر داد و گفت : این مینی بوس ها بزودی در سطح شهر راه اندازی می شود.

هوشیار همچنین افزود: ۵۴ دستگاه اتوبوس از طریق آزاد سازی سرویس های پالایشگاه و پتروشیمی تبریز با ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر جهت ارائه خدمات به شهروندان بازگشت داده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه