English

استاندار آذربایجان شرقی:

روزمرگی در دولت سیزدهم جایی ندارد/ مهم‌ترین عامل موفقیت دستگاه‌ها، رضایت‌مندی مردم است

استاندار آذربایجان شرقی، مقابله با روزمرگی را یکی از سیاست های کلان دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: چون دولت به ایجاد تحول اعتقاد راسخ دارد، بنابراین روزمرگی در ارکان آن به هیچ عنوان جایی ندارد.

روزمرگی در دولت سیزدهم جایی ندارد/ مهم‌ترین عامل موفقیت دستگاه‌ها، رضایت‌مندی مردم است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه ارائه گزارش عملکرد یکی از ماموریت‌ها و رسالت‌های اصلی و مهم دستگاه‌های اجرایی است، گفت: تمامی دستگاه ها موظف هستند با ارایه گزارش عملکردهای خود، مقایسه وضع موجود با وضع قبلی را به قضاوت رسانه ها و مردم بگذارند.

وی یکی از نقاط ضعف دولت سیزدهم را عدم گزارش های مبسوط و کامل عملکرد دستگاه ها دانست و ادامه داد: باید اذعان کنیم که این گزارش ها به خوبی برای مردم و رسانه ها ارایه نمی شود و بهتر است مدیران دستگاه ها با هنرمندی و با جذابیت خاصی عملکردهای مجموعه خود را ارایه نمایند تا در بین آحاد مردم امیدآفرینی ایجاد شود.

خرّم، توجه به علم و فنون مدیریت را یکی از الزامات موفقیت دستگاه های اجرایی خواند و گفت: اما باید توجه داشت که مهم‌ترین عامل موفقیت دستگاه های اجرایی در دولت اسلامی، توجه به رضایت مندی مردم از عملکردها است که برای دستیابی به این مهم باید در همه کارها خدا  و وجدان درونی خود را قاضی قرار دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی ، تعمیم فرهنگ سازمانی را از دیگر عناصر موفقیت سازمان ها بیان و اضافه کرد: با فرهنگ سازمانی می توان با همدلی، همراهی و یکدلی برای رسیدن به اهداف عالی دولت گام برداشت که همانا رضایت مندی آحاد مردم است.

استاندار آذربایجان‌ شرقی در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت انصاف را در ارائه نقطه نظرات تاکید کرد و گفت: مشکلات موجود حاصل عملکردهای سال‌های گذشته است و نباید اظهارنظرها به گونه‌ای باشد که تمامی کاستی ها را متوجه عملکرد هشت ماهه دولت در استان کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی