English

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد؛

ضرورت تاسیس مرکز تربیت و عملیات سگ‌های موادیاب در آذربایجان شرقی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت تاسیس مرکز تربیت و عملیات سگ‌های موادیاب در استان تاکید کرد.

ضرورت تاسیس مرکز تربیت و عملیات سگ‌های موادیاب در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: باید تلاش کنیم تا با حمایت خیرین در استان، برای اشتغال بهبودیافتگان سرمایه­‌گذاری شود.

وی با تأکید بر اهتمام جمعی همه بخش‌ها در راستای پیشگیری از اعتیاد، گفت: مبارزه با مواد مخدر به‌تنهایی از عهده یک دستگاه ساخته نیست و این امر نیاز به مشارکت تمام دستگاه‌ها و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها دارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به افزایش مراودات تجاری با کشورهای همسایه و ضرورت مبارزه با گسترش مواد مخدر در مبادی مرزی،  خواستار تاسیس مرکز تربیت و عملیات سگ‌های موادیاب در استان شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی نیز با اشاره به طرح توانمندسازی محلات آسیب‌پذیر، گفت: 202 نقطه آسیب‌پذیر در استان شناسایی کرده ایم که این طرح در آنها اجرا می‌شود.

امیر رنجبر با  بیان اینکه نزدیک 500 معتاد متجاهر در مرکز ماده 16 نگهداری می‌شوند، گفت: 200 نفر از افرداد بهبودیافته در کارگاه‌های تولیدی مشغول به کار شده‌اند.

وی افزود: کانون پرورشی امام خمینی در ناحیه 5 تبریز به عنوان خانه پیشگیری از اعتیاد اختصاص داده شده و در راستای فرهنگ سازی و فعالیت فرهنگی موثر در امر پیشگیری از اعتیاد جشنواره های مختلفی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه