English

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز خبرداد؛

انجام موفقیت آمیز اولین پیوند کبد کودک ۹ ساله در تبریز

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز از انجام موفقیت آمیز پیوند کبد کودک 9 ساله در این شهر خبر داد.

انجام موفقیت آمیز اولین پیوند کبد کودک 9 ساله در تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مجتبی محمدزاده از پیوند موفقیت آمیز کبد کودک ۹ ساله با وجود پیک هفتم کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد و اظهار کرد: به کوشش تیم فراهم آوری اعضای ارومیه و تبریز و همچنین تیم تخصصی پیوند کبد مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی امام رضا(ع) کبد اهدایی بیمار مرگ مغزی (دختر ۱۵ ساله) از بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه، به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت و به یک کودک ۹ ساله پیوند زده شد.

وی گفت: خوشبختانه با تلاش هماهنگ و دلسوزانه تمام اعضای تیم تخصصی پیوند مرکز، مخصوصا دکتر علی شریفی جراح پیوند کبد و دکتر مرجان دهدیلانی متخصص بیهوشی پیوند، بیمار۹ ساله با حال عمومی خوب تحت نظر بوده و مراحل بستری را پشت سر می‌گذارد.

 رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز افزود:  پیوند کبد کودکان یک اقدام درمانی بسیار پیچیده و پیشرفته است که از نظر اجتماعی نیز دارای اهمیت بالایی است و خوشبختانه کشور ما جایگاه برجسته‌ای در این عرصه در منطقه غرب آسیا دارد. بیمارستان امام رضا(ع) با امکانات خوب و اساتید صاحب نام و با خدمات رایگان بخش پیوند در خدمت مراجعین ازنقاط مختلف کشور است.

این پیوند اولین پیوند کبد کودک، دوازدهمین پیوند کبد در سال جاری و در کل ۶۴ مین پیوند کبد دانشگاه علوم پزشکی تبریز است که در بزرگ‌ترین مرکز شمال‌غرب کشور، مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی امام رضا(ع) تبریز با موفقیت انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه