English

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی:

پایانه مرزی نوردوز تجهیزات ایمنی‌ لازم برای اطفای حریق را ندارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم افزایش تجهیزات ایمنی در پایانه مرزی نوردوز، گفت: این پایانه تجهیزات لازم برای اطفای حریق را ندارد.

پایانه مرزی نوردوز تجهیزات ایمنی‌ لازم برای اطفای حریق را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمدباقر هنربر، در کارگروه مدیریت بحران پایانه مرزی نوردوز با بیان اینکه احتمال بروز حادثه در این محل وجود دارد، اظهار داشت: به علت توقف کامیون‌ها در محوطه این پایانه مرزی، آتش سوزی در این محل می تواند فاجعه به بار بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای حامل مشتقات نفتی و موادآتش زا به هیچ وجه حق توقف در محوطه پایانه مرزی را ندارند، افزود: برای اطفاء حریق احتمالی در محوطه پایانه مرزی باید پمپاژهای قوی برای برداشت آب از رودخانه ارس در محوطه این پایانه تعبیه شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: شیر هیدرانت آتش نشانی در محوطه پایانه باید در کمترین زمان ممکن نصب و مجوزهای لازم جهت حفر چاه برای برداشت آب در کرانه رود ارس صادر و عملیاتی شود.

وی همچنین بر روان سازی ترافیک در پایانه مرزی نوردوز تاکید گرد و گفت: در گمرک و پایانه نوردوز برای تسهیل ورود و خروج کامیون ها، اقدام شود.

فرماندار جلفا نیز در این جلسه با اشاره به کمبود تجهیزات آتش نشانی و امداد و نجات در بخش سیه رود گفت: دستگاه های اجرایی در موقع بحران باید در آماده باش کامل باشند و تمامی تجهیزات آن ها باید در اختیار مدیریت بحران شهرستان قرار گیرد.

اسماعیل عطاپور، اعلام کرد: مجتمع امدادی با همکاری منطقه آزاد ارس در محدوده این منطقه راه اندازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه