English

شهردار تبریز عنوان کرد:

اصلاح ساختارهای سنتی و آگاهی‌بخشی به مردم، کلید حل مشکلات شهروندان

شهردار تبریز، اصلاح ساختارهای سنتی و آگاهی‌بخشی به مردم را کلید حل مشکلات شهروندان عنوان کرد.

اصلاح ساختارهای سنتی و آگاهی‌بخشی به مردم، کلید حل مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار در حاشیه اولین دیدار مردمی خود و میز خدمت در مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: در ارتباط با مراجعات مردمی ، احساس می‌شود در دو بخش خلأ وجود دارد که سعی می‌کنیم در کمترین زمان نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

وی افزود: بخش اول این است که بخشی از مردم نسبت به قوانین و ضوابط مربوط به حوزه مدیریت شهری آگاهی و اطلاعات کافی ندارند و همین باعث می‌شود در مسیری حرکت کنند که مشکلاتی بروز پیدا کند.

شهردار تبریز یادآور شد: در این باب تلاش بنده و همکارانم این خواهد بود که از طریق آگاهی‌بخشی به مردم و توسعه آموزش در این حوزه، تغییراتی در نگرش شهروندان به موضوعات و وظایف شهرداری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بخش دیگری از مشکلات نیز به بحث‌های ساختاری مربوط است که برخی اوقات عدم همگرایی بین شهرداری و دستگاه‌های دیگر، نواقص و مشکلاتی را به بار می‌آورد که در سه ماهه اول فعالیت‌مان تلاش خواهیم کرد این مشکل را اصلاح و به حداقل برسانیم.

هوشیار در بخش دیگری از صحبت‌های خود متذکر شد: بنده در ۱۴ محور به شورای اسلامی شهر تبریز برنامه ارائه داده‌ام و تلاش می‌کنیم با تحقق‌بخشی به این محورها و ایجاد تحول در ساختارهای سنتی در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را به شهروندان عزیز تبریزی ارائه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه