English

مدیرکل میراث‌ فرهنگی آذربایجان شرقی:

بازدید ۹۳۰ هزار نفر از اماکن گردشگری آذربایجان شرقی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۱، ۹۳۰ هزار نفر از اماکن گردشگری استان دیدن کردند، گفت: بازدید مسافران و گردشگران از موزه‌ها، مجموعه‌های تاریخی و گردشگری این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه برابر شده است

بازدید ۹۳۰ هزار نفر از اماکن گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: میانگین اشغال تخت در هتل‌های استان ۶۷ درصد و در شهر تبریز ۹۰ درصد است.

وی، از افزایش ۳۰ درصدی اقامت مسافران در مراکز اقامتی استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۹ فروردین ماه سالجاری خبر داد و افزود: در این مدت ۱۰۲ هزار نفر مسافر در اماکن رفاهی استان اسکان یافتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۱، ۹۳۰ هزار نفر از اماکن گردشگری استان دیدن کردند، گفت: بازدید مسافران و گردشگران از موزه‌ها، مجموعه‌های تاریخی و گردشگری این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از سه برابر شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: در میان موزه‌ها و جاذبه‌های تاریخی بیشترین بازدید از کلیسای سنت استپانوس با ۱۸ هزار و موزه آذربایجان با ۱۱ هزار بازدید ثبت شده است.

 حمزه زاده یادآور شد: روستای کندوان نیز با ۳۰ هزار گردشگر بیشترین حضور گردشگران نوروزی را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه