English

شهردار مراغه خبر داد:

اجرای طرح استقبال از بهار در مراغه و ارائه خدمات به شهروندان

شهردار مراغه گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مراغه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و با آمادگی کامل به استقبال بهار می رویم.

اجرای طرح استقبال از بهار در مراغه و ارائه خدمات به شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد مقتومی در جلسه شورای اداری مراغه با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار اظهار داشت: انجام عملیات نظافت معابر و تاسیسات عمومی و مبلمان شهری، لایروبی انهار شهری، پاکسازی نخاله ها و مناسب سازی اماکن عمومی از اول اسفندماه توسط مدیریت شهری مراغه آغاز شده است.

وی افزود: همچنین در راستای استقبال از بهار مسافران نوروزی، در زمینه گردشگری اقدامات موثری از سوی شهرداری از جمله تهیه برنامه های فرهنگی و اجتماعی، راه اندازی اتوبوس رایگان گردشگری و نیز جشنواره های نوروزی در قالب برپایی غرفه های تولیدات محلی در نقاط مختلف شهر انجام می شود.

شهردار مراغه ادامه داد: گلکاری و مناسب سازی معابر عمومی و به ویژه محوطه آثار تاریخی گنبد سرخ و رصدخانه در دستور کار شهرداری مراغه برای استقبال از بهار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال برخی لکه گیری های آسفالت در سطح شهر انجام شده است، اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در سال ۱۴۰۱ آسفالت معابر عمومی شهر انجام خواهد شد که برای این منظور تفاهم نامه ۸۰ میلیارد تومانی با سازمان همیاری های استان در جهت اجرای طرح های عمران شهری بسته شده است.

مقتومی در پایان گفت: نصب تندیس مشاهیر، نمادهای نوروزی و نیز نصب سازه های نوری نیز از جمله طرح های استقبال از بهار در سطح شهر مراغه بوده که توسط شهرداری در حال انجام است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه نیز گفت: به صورت متوسط روزانه ۲۰ تا ۳۰ عمل جراحی در بیمارستان ها و ۴۰۰ ویزیت بیماران در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خواجه نصیر این شهرستان انجام می شود.

اصغر تنومند افزود: این شهرستان با ۱۹ مرکز جامع سلامت، ۱۲ پایگاه سلامت و ۷۱ خانه بهداشت و نیز ۶ پایگاه اورژانس از قطب های درمانی شمالغرب کشور است.

وی با اشاره به عملکرد یکساله دانشکده علوم پزشکی مراغه اضافه کرد: هم اکنون میزان واکسیناسیون کرونایی این شهرستان در مقایسه با دانشکده های علوم پزشکی کشور در رتبه مناسبی قرار دارد.

فرمانده انتظامی مراغه نیز گفت:  نیروی انتظامی همواره در زمیه تامین نظم و امنیت کشور و جامعه تلاش کرده و هم اکنون بیش از ۱۸۰۰ خدمت به شهروندان ارائه می دهد.

سرهنگ توحید فارسی افزود: در طول سال جاری ۵۲ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان انجام شده که ۸۵ درصد از آن عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: در راستای تامین امنیت روزهای پایانی سال، ۷۷ هزار عدد انواع مواد محترقه توسط پلیس دراین شهرستان کشف و ضبط شده است.

امام جمعه موقت مراغه نیز در این جلسه با اشاره به فرهنگ مهدویت گفت: هدف پروردگار متعال از ظهو منجی عالم بشریت، سپردن امور به صالحان و شایستگان است.

حجت الاسلام حمید محمدی راد افزود: در عصرحاضر نیز در مقام عمل مدعیان حقوق بشر در برابر ظلمی که به مظلومان توسط زورمندان وارد می شود به صورت تبعیض آمیز عمل می کنند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن چشم به جنگ نرم در قالب فریب عوام و خواص جامعه دارد و باید با فعالیت ها و اهتمام لازم یاسی که دشمن به جامعه تزریق می کند را به امید تبدیل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه