English

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

فرماندار جدید بناب زیرساخت های برند «کباب بناب» را توسعه دهد/ احداث فرودگاه در جنوب استان یکی از نیازهای اساسی است

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت:فرماندار جدید بناب زیرساخت های برند «کباب بناب» را به صورت پرقدرت توسعه دهد.

فرماندار جدید بناب زیرساخت های برند «کباب بناب» را توسعه دهد/ احداث فرودگاه در جنوب استان یکی از نیازهای اساسی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل ناعدالتی های رژیم گذشته است؛ اظهار داشت: اگر دولت های گذشته واقعاً ولایی و در مسیر ولایت حرکت می کردند، آسیب هایی را که در هشت سال گذشته به کشور تحمیل شد، شاهد نبودیم!

وی تصریح کرد: شهرستان بناب بعد از مرکز استان یکی از شهرهای استراتژیک در بخش صنعت بوده و صادرات این شهر در مقایسه با برخی استان ها از رشد قابل توجهی برخوردار است.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت احداث فرودگاه در جنوب استان خاطرنشان کرد: احداث فرودگاه در جنوب استان یکی از نیازهای اساسی بوده که زمینه های لازم برای سرمایه گذاران و صادرکنندگان را فراهم می کند.

محمدی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های موجود شهرستان به ویژه ظرفیت عظیم کباب از فرماندار جدید خواست زیرساخت برند معروف « کباب بناب » را به صورت پرقدرت توسعه و معرفی نمایند و در کنار توسعه صنعت در راستای توسعه صنعت گردشگری شهرستان بناب نیز اهتمام لازم را انجام دهند.

وی همچنین از همه متولیان دستگاه های اجرایی خواست میز خدمت را در تمام روستاها برگزار کنند، چرا که اصلی ترین هدف این دولت خدمت بی منت به مردم شهری و روستانشینان و عشایر است.

محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۱۸ ماهه شهریار فتحی فرماندار سابق بناب، رضا لعلی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه