English

نماینده مردم سراب در مجلس:

آخرین وضعیت انتخاب استاندار آذربایجان شرقی از نگاه نمایندگان/ دولت در انتخاب استاندار به آذربایجان‌ شرقی نگاه ویژه‌ای داشته باشد

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: از دولت انتظار داریم در انتخاب استاندار به آذربایجان شرقی نهایت دقت وسنجش دقیق را داشته و نگاه ویژه ای داشته باشد.

آخرین وضعیت انتخاب استاندار آذربایجان شرقی از نگاه نمایندگان/ دولت در انتخاب استاندار به آذربایجان‌ شرقی نگاه ویژه‌ای داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، یوسف داودی با اشاره به ویژگی های استاندار آینده آذربایجان شرقی اظهار داشت: استاندار جدید باید فردی با توانمندی بالا بوده و به حوزه های مختلف اشرافیت کاملی داشته باشد.

وی افزود: استاندار آینده باید فردی پاکدست، جهادی و برنامه محور بوده و با مشکلات استان و اقشار مختلف مردم آشنا باشد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر‌نشان کرد: استان آذربایجان شرقی استانی وسیع بوده و دارای موقعیت استراتژیک خاصی است که ظرفیت های بالایی در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، صنایع و معادن، گردشگری دارد و استاندار جدید باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان استفاده کند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی ابراز کرد: گزینه های استانداری آذربایجان شرقی باید در حوزه های مختلف دارای برنامه بوده و آشنا به مسائل و مشکلات استان باشند.

داودی همچنین به لزوم تعیین استاندار ویژه برای آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: استان آذربایجان شرقی جزو مهم ترین و شاخص ترین استانهای کشور بوده و از رئیس جمهور درخواست داریم استانی ویژه که دارای استانداری با اختیارات ویژه باشد را در نظر داشته باشد چراکه معتقدم اختیارات با مسئولیت‌ها هم خوانی ندارد و باید اختیارات افزایش یابد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از دولت انتظار داریم در انتخاب استاندار آذربایجان شرقی نهایت دقت وسنجش دقیق را داشته و نگاه ویژه ای داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه