English

شهردار تبریز:

ورود همه جانبه شهرداری تبریز به عرصه فرهنگ و هنر/ پارک باغشمال، پارک هنرمندان خواهد بود

شهردار تبریز از ورود همه جانبه شهرداری تبریز به عرصه فرهنگ و هنر سخن گفت و از پروژه هایی مانند پارک باغشمال، به عنوان نمونه بارزی از این رویکرد یاد کرد.

ورود همه جانبه شهرداری تبریز به عرصه فرهنگ و هنر/ پارک باغشمال، پارک هنرمندان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر ، در مراسم افتتاح هنرسرای حیدربابا اظهار داشت: در این دوره تلاش کردیم برای تبریز که شهر هنرپروری است قدم های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر برداریم. 

ویافزود: «هنرسرای حیدربابا» یکی از اقدامات فرهنگی هنری شهرداری تبریز است و موزه کاریکاتور و آثار استاد بهتونی هم به زودی در مجاورت آن به بهره بردای می رسد. 

شهردار تبریز تصریح کرد: شهرداری تبریز در حال حاضر خانه کلکته چی را مرمت می کند و پیگیر راه اندازی موزه صدا و موزه صنعت هستیم تا به نتیجه برسد. 

به گفته شهردار تبریز، توسعه خانه ستارخان هم در حال انجام است که نیمی از تملک ها به اتمام رسیده است.

 شهین باهر با بیان اینکه پارک باغشمال، پارک هنرمندان خواهد بود، افزود: برای احیای عمارت کلاه فرنگی اقدامات عمرانی شروع شده و در پارک باغ شمال، سالن های مجزا برای مجسمه سازان، نقاشان و هنرمندان تئاتر نیز احداث می شود.

شهردار تبریز همچنین تصریح کرد که پروژه پارک تبریز و آبدار کردن مهرانه رود از جمله پروژه های مهمی است که شهرداری تبریز در سال آینده اجرا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه