English

با تخصیص اعتبار از محل صندوق توسعه ملی؛

مشکل تامین آب شرب مناطق عشایری آذربایجان شرقی حل می شود

مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌شرقی گفت: با تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی از محل صندوق توسعه ملی مشکل تامین آب شرب مناطق عشایری استان حل می شود

مشکل تامین آب شرب مناطق عشایری آذربایجان شرقی حل می شود

به گزارش خبرگزاری موج در آذربایجان شرقی، محمدحسن آل هاشم با اعلام این خبر افزود: این اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی برای حوزه آبرسانی عشایر استان در سال جاری تخصیص داده شده است که با هزینه کرد آن مشکل تامین آب شرب مناطق عشایری استان از جمله در شهرستان های خداآفرین، کلیبر، اهر، میانه، مراغه و چاراویماق حل می شود.

وی تامین و توزیع نهاده های دامی از جمله کنسانتره به عنوان غذای کامل دامی، اجرای طرح دوقلوزایی با هدف مدیریت امور پرواربندی، دامپزشکی و تغذیه دام ها، تثبیت و بازسازی و بهسازی راه ها با استفاده از نانوتکنولوژی با عمر مفید ۱۰ ساله، تخصیص تسهیلات ارزان قیمت به جمعیت عشایری، اجرای طرح پلاک کوبی دام ها و بیمه عشایر، توزیع قند و شکر و ارائه خدمات در حوزه گردشگری را از اقدامات امور عشایر آذربایجان شرقی طی سال جاری بیان کرد.

آل هاشم عشایر را مصداق عینی تولید ملی، همت مضاعف و اشتغال توصیف و اضافه کرد: در حال حاضر ۳۵ درصد صنایع دستی کشور توسط عشایر تولید می شود.

وی ادامه داد: محصول صنعت دستی ورنی یکی از تولیدات با ارزش عشایر است که در مناطق عشایری آذربایجان شرقی تولید می شود که تلاش می کنیم جشنواره ورنی در این مناطق برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه