English

همزمان با سفر رییس جمهور به این استان صورت گرفت؛

بازدید مدیر عامل بانک صادرات ایران از شعب آذربایجان شرقی

همزمان با سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی مدیر عامل بانک صادرات ایران ضمن شرکت در جلسات استانی هیات دولت، از برخی شعب و واحدهای تولیدی ملی مشتریان بانک در این استان بازدید کرد.

بازدید مدیر عامل بانک صادرات ایران از شعب آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی و هیات همراه همزمان با سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی، در جلسه توسعه و برگزیدگان استان با حضور دکتر روحانی، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی شرکت کرد و پس از آن با حضور در برخی شعب بانک و ملاقات با مشتریان ویژه، از نزدیک در جریان روند جذب منابع ارزان قیمت، افزایش نرخ موثر تسهیلات و تعادل مصارف شعب بانک در این استان قرار گرفت و دستورات لازم برای بهبود امور را صادر کرد.

حجت اله صیدی در این سفر به همراه امیر یوسفیان معاون اعتباری، مصطفی رحیمی شهواری مدیر امور  شعب منطقه ٢، مرتضی علی فتحعلی زاده مدیر شعب استان آذربایجان شرقی از شعب کوی اطبا، شهید بهشتی، ستارخان در شهر تبریز، شعبه صوفیان و شعبه تسوج شهر شبستر بازدید کرد و با بررسی صورت های مالی هر شعبه، راهنمایی لازم برای برون رفت از چالش های پیش رو را بیان کرد.

صیدی در بازدید از شعبه کوی اطبا شهر تبریز ضمن بررسی منابع و مصارف آن با برخی از مشتریان این شعبه به گفت و گو پرداخت و از نظرات و پیشنهاد های مطرح شده استقبال کرد. در این شعبه مدیر عامل بانک صادرات ایران کاهش قیمت تمام شده پول، افزایش فعالیت های ارزی و تغییر در ترکیب منابع آن را مورد اشاره قرار داد و خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت های اقتصادی موجود در منطقه شد.

وی همچنین طی بازدیدی از شعبه ستارخان این شهر ضمن بررسی صورت های سود و زیان و تراز منابع و مصارف آن، بر افزایش منابع ارزان قیمت و رشد نرخ موثر تسهیلات  با هدف سودآوری بیشتر شعبه تاکید کرد.

بازدید از صنایع تولیدی این استان نیز از جمله برنامه های کاری مدیر عامل بانک صادرات ایران در این سفر بود که ضمن آن از کارخانه تولیدی شیرین عسل به عنوان یکی از واحدهای تولیدی ملی مشتریان برتر بانک بازدید به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی