سرخط خبرها
  • واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
  • رامین رضاییان، در رده‌ هشتم خلاق‌ ترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۲۶
  • پرواز مستقیم تهران - دوبی از ۱۰ تیر ماه برقرار می‌شود
  • دعوت از لژیونر دورگه جدید به اردوی تیم ملی بسکتبال
  • آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع نیست
  • پلاک شدن اسکوترها جدی تر شد
  • دانمارک به دنبال ممنوعیت پخش اذان ازبلند گو‌های مساجد شد
  • اعتراض کمدین آمریکایی به ویزای یک روزه بازیکنان ایران
  • ادامه برخورد نادرست علیه بیماران در کمپ‌های ترک اعتیاد
  • اصناف: گرانی لحظه‌ای، صنف ها را از قیمت‌گذاری عاجز کرد
  • پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت
  • مراقب کلاهبری بازار داغ شرط بندی جام‌جهانی باشید
  • مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله‌های ونزوئلا
  • سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در ۳۰ دقیقه
  • ملی‌پوشان والیبال با مچ‌بند مشکی و شعار ای ایران به مصاف آمریکا رفتند
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی

اقدامات دانشگاه علوم پزشکی لرستان ستودنی و در خور تحسین است

حجت الاسلام پور محمدی اقدامات دانشگاه علوم پزشکی لرستان را ستودنی و در خور تحسین برشمرده و از دکتر ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تیم همراه ایشان که با تلاش های مبتکرانه خود، تحولات عظیمی در حوزه سلامت استان را رقم زده اند، تقدیر و تشکر کرد.

O4KEh5lAvGy9
به گزارش خبرگزاری موج از خرم آباد، وزیر دادگستری در آخرین روز از هفته دولت جمهوری اسلامی ایران و در دومین روز از سفر خود به لرستان، صبح امروز دوشنبه هشتم شهریور از بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بازدید کرده و یازده پروژه درمانی این مرکز را که با صرف ۲۵۰ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده اند را افتتاح کرد. حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی به همراه مهندس بازوند استاندار لرستان، مهندس سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان ، دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و دکتر سعید رحیمی رئیس بیمارستان شهید رحیمی، در ابتدا درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید رحیمی در محل استانداری را که ۲۰۰۰ متر زیربنا داشته و با صرف قریب به سی میلیارد ریال ایجاد و تجهیز شده و بستر لازم برای فعالیت ۵۲ متخصص و فوق تخصص پزشکی را فراهم کرده است را افتتاح کرد. در ادامه وزیر دادگستری در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد حضور یافته و چندین پروژه درمانی شامل: نخستین MRI دولتی در لرستان، ماموگرافی، CT آنژیوگرافی، رادیولوژی دیجیتالی، سیستم پکس،PICUهفت تختخوابی، MICU یازده تختخوابی ، بخش ۲۴ تختخوابی زنان، بخش ۱۳ تختخوابی مسمومیت و سایکوسوماتیک بیمارستان شهید رحیمی را که در مجموع برای احداث و تجهیز آنها بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است را افتتاح کرد. وزیر دادگستری که از اقدامات خلاقانه، ارزشمند، متنوع و در خور توجه دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشعوف شده و به وجد آمده بود در جمع انبوه خبرنگاران حاضر در برنامه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمده از خون شهیدان سرافرازی همچو شهیدان رجایی و با هنر، منشأ خدمات فراوانی به ملت رشید و همیشه در صحنه ایران اسلامی بوده و امروز با پشتکار، درایت و تلاش خدمتگزاران و دولتمردان توانمند ایران اسلامی در تمام ابعاد شاهد رشد، بالندگی و شکوفایی این نظام الهی هستیم. حجت الاسلام پور محمدی اقدامات دانشگاه علوم پزشکی لرستان را ستودنی و در خور تحسین برشمرده و از دکتر ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تیم همراه ایشان که با تلاشهای مبتکرانه خود، تحولات عظیمی در حوزه سلامت استان را رقم زده اند تقدیر و تشکر کرد. شایان ذکر اینکه دکتر ساکی رئیس دانشگاه نیز در پایان این برنامه، گزارشی از توفیقات ، دستاوردها و برکات برنامه تحول نظام سلامت را که بزرگترین رخداد اجتماعی و فراگیر ترین برنامه دولت تدبیر و امید است را به سمع و نظر وزیر دادگستری رسانیدند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر