سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت

شانس بالایی برای صعود به فینال المپیک داریم

سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران گفت: شانس بالایی برای صعود به فینال داریم و امیدواریم به این مهم برسیم.

EOKlCaUw5CRP
به گزارش خبرگزاری موج، لازلو سوچک، سرمربی تیم ملی تیراندازی ایران اظهار داشت: خوشحالم در رابطه با اعزام تیم تیراندازی جلسه داریم. قبل از این فدراسیون ایران با وایلد کارت در المپیک حضور داشت، اما در لندن با دو ورزشکار وارد المپیک شدیم و این دوره خوشحالم که ۵ نماینده داریم. وی افزود: در حال حاضر در شرایطی هستیم که قوی‌تر از دوره‌های قبل خواهیم بود. شانس بالایی برای صعود به فینال داریم و امیدواریم به این مهم برسیم. باید بگویم شانس حضور در فینال المپیک برای ۲۰ نفر وجود دارد که ما هم یکی از آنها هستیم که شانس داریم و باید تلاش کنیم. سرمربی تیم ملی تیراندازی تأکید کرد: در المپیک فقط به عنوان تماشاگر نیستیم و برای اینکه حضور قدرتمندانه داشته باشیم دوران آماده‌سازی سختی را پشت سر گذاشتیم. باتوجه به مشکلات چهار ساله، تیم بسیار خوب آماده شد. برای این موضوع درخواست‌هایی برای کسب مدال شد و با توجه به تمرینات باید ببینیم نتیجه چه خواهد شد. هیچ‌وقت به اندازه این سه ماه تمرین نداشتیم. سوچک گفت: برخی مسابقات در این مدت کنسل شد و ورزشکاران و مربیان پاداش نگرفتند و ما نمی‌دانیم به پاداش می‌رسیم یا نه. با تمام این موارد ورزشکاران و مربیان خوبی داریم که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در آن زمان دو گزینه داشتیم، یکی منتظر باشیم تا شرایط بهتر شود و یکی اینکه با وجود کمی و کاستی‌ها تمرینات ادامه داشته باشد. سرمربی تیم ملی تیراندازی یادآور شد: در دو ماه اخیر تمرینات خوبی داشتیم. این تمرینات با این شرایط باید از ۴ سال قبل شروع می‌شد، اما نشد. ما قطعاً نمی‌توانستیم این خلا را در دو ماه جبران کنیم، اما تمرینات خوب بود. او ادامه داد: شخصا هست سال است در این فدراسیون هستم و به نحو احسن برنامه‌ها را اجرا و با مشکلات روحی و کمبودها مبارزه کردم. مبارزه من برای ایجاد انگیزه برای مسابقه و تمرینات برای ملی‌پوشان بود، اما گاهی خودم انگیزه‌ام را از دست دادم و نتوانستم دستمزد بگیرم و این برای من سخت بود. سوچک گفت: من اینجا حاضر هستم چون مسئولیت خانواده‌ام را به‌عهده دارم. با وجود مشکلات در پرداخت‌ها هنوز هم اینجا هستم و امیدوارم فدراسیون شرایط بهتری ایجاد کند. ما فقط باید به المپیک فکر کنیم. من ورزشی هستم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم. حضور مقتدرانه در المپیک در حال حاضر تمام فکر من است. سرمربی تیم ملی تیراندازی در پایان گفت: از ریاست فدراسیون و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، قول‌هایی گرفتم که تنها شفاهی بود و در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد. من قول چهار سهمیه داده بودم که آن را انجام دادم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه