سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

سطح خدمات در فرودگاه‌های کشور ارتقا می یابد

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها تاکید دارد ارتقای سطح خدمات در دستورکار قرارگیرد تا اقبال و رضایت‌مندی مردم از وضعیت فرودگاه‌های کشور افزایش یابد.

k0H4r3Z9F3Nn
به گزارش خبرگزاری موج، حسین اسفندیاری قائم‌مقام مدیر عامل در امور فرودگاه‌ها با ارایه آماری از رشد اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه‌های بزرگ کشور درسه ماه نخست سال، گفت: در سه ماه اول سال که به اصطلاح جزو ماه‌های پرتقاضای سفر نیست و ما شاهد کاهش آمار اعزام و پذیرش مسافر هستیم، در سه فرودگاه بزرگ کشور شاهد افزایش آمار پروازها بوده‌ایم. قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه در فرودگاه مهرآباد حدود ۲۲ درصد، مشهد ۱۴ درصد و  امام خمینی(ره) حدود ۱۶ درصد افزایش اعزام و پذیرش مسافر داشته‌ایم، گفت: معمولا اینگونه گفته می‌شود که سفر بعد از رفع نیازهای ضروری انجام می‌شود. پس وقتی افزایش سفر و مسافر را داریم نوید خبرهای خوبی برای جامعه است. وی با اشاره به تغییرات و سیاست‌هایی که در فرودگاه‌های بزرگ کشور انجام شد، گفت: این تغییرات در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد به عنوان پایلوت ایجاد شد که  آثار آن را دیدیم و آن ارتقای سطح خدمات به مردم و مسافران است. اسفندیاری با بیان اینکه باید ارتقای سطح خدمات در دستور کار قرارگیرد تا اقبال و رضایت مندی مردم هم بیشتر شود. ادامه داد: در همین راستا سیاست‌هایی در دستور کار قرارگرفت که بتوان مشکلات مردم در فرودگاه‌ها را با روش‌هایی جدید حل و فصل کرد. بر همین اساس در طراحی سرویس‌های بهداشتی که برای گردشگر در هر منطقه‌ای اهمیت دارد، تغییراتی انجام شد. نمازخانه ها ، سرویس های بهداشتی، روش حمل و نقل عمومی، چرخ دستی و دسترسی مردم به ترمینال‌ها دیگر بخش‌های مهم این طرح بود که بعد از انجام آن شاهد بهبود وضعیت مسافران بودیم. قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه با این وجود هنوز مساله سرویس بهداشتی کماکان یک معضل در کشور است، ادامه داد: متاسفانه ما ضروری‌ترین نیازهای مسافری را در محیط های گردشگری برآورده نمی‌کنیم. آب و سرویس بهداشتی اولین نیاز یک گردشگر است.تا چند وقت پیش هم در فرودگاه های بزرگ کشور از  وضعیت سرویس‌های بهداشتی راضی نبودیم اما یک کار تحقیقاتی انجام شد و  به این نتیجه رسیدیم که باید بودجه خاصی را برای این کار قرار دهیم؛ چرا که بیشتر از سه تا چهار سال نمی‌توان از سرویس‌های بهداشتی انتظار کارایی داشت.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه