سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

۴ هزار سرباز معلم در مدارس فعالیت می کنند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۲۰ هزار نیروی جدید در آینده نزدیک در این وزارتخانه خبر داد.

iyHJFcIJH2lR
به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: آموزش و پرورش، استخدام ۲۰ هزار نفر را در برنامه دارد که ۱۰ هزار نفر از مسیر کنکور سراسری و پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و ۱۰ هزار نفر نیز از بین فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد سایر دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد. وی همچنین از انجام توافق‌‌های لازم برای جذب ۴ هزار نیروی سرباز معلم در کشور خبر داد که با هدف تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در مناطق کمتر برخوردار از آنان استفاده خواهد شد. بطحایی با تأکید بر اینکه دولت علاقه‌مند به محاسبه سنوات معلمان حق‌التدریسی که قبلاً به استخدام این وزارتخانه درآمده‌اند هست، گفت: هنوز به ضابطه‌ جدیدی که بتوان بر اساس آن سنوات خدمت این گروه محاسبه شود، دست‌ پیدا نکرده‌ایم. معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس مقررات جاری استخدامی کشور، اگر میزان کارکرد فرد حق‌التدریس از نصف زمان موظفی کمتر بوده یا بیمه فرد پرداخت نشده باشد، عملاً امکان در نظر گرفتن سنوات خدمت وجود ندارد. وی با تصریح اینکه ترجیح آموزش و پرورش این است که تمام سنوات این افراد محاسبه شود، نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را مساعد ندانست. بطحایی همچنین با رد اظهارنظری در خصوص دریافت‌های میلیونی معاونان آموزش و پرورش در دولت یازدهم از سوی یکی از مدیران سابق این وزارتخانه، گفت: دریافتی هیچ یک از مدیران و معاونان وزارت آموزش و پرورش در مقایسه با دولت قبل ۴ برابر نشده و دریافتی آنان ۱۰ میلیون تومان نیست. معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید براینکه دولت وظیفه دارد که تفاوت پرداخت حقوق کارکنان خود در بخش‌های مختلف را کاهش دهد، گفت: نباید دریافتی یک معلم کسری از اعشار دریافتی کارمندی مشابه در سازمان و دستگاهی دیگر باشد. وی با قبول اینکه در بدنه کارکنان دولت افرادی هستند که دریافتی آنان بسیار بیشتر از یک معلم است، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم به‌دنبال کاهش فاصله‌هاست، اگرچه ادعا نمی‌کند این فاصله را به صفر می‌رساند اما مصادیق تبعیض را کاهش خواهیم داد و امیدواریم این روند شتاب بیشتری بگیرد. معاون وزیر آموزش و پرورش  با تاکید بر اینکه «ثبت‌نام دانش‌آموزان نباید منوط به پرداخت شهریه باشد»، گفت: اعتقاد داریم مدرسه‌ای که آلوده دریافت وجه شود از ماموریت اصلی خود فاصله می‌گیرد و از اولیا مدارس ، باید از دریافت کمک‌های مردمی  در زمان های خاص، مانند زمان ثبت‌نام یا ارائه کارنامه تحصیلی به  دانش‌آموز اجتناب کنند.    
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر