سرخط خبرها
  • هشدار تداوم گرمای غیرمعمول در کشور
  • آغاز فعالیت ۱۰۱ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری در پایتخت
  • آغاز ثبت‌نام سفر اربعین در سامانه سماح از ۹ تیرماه
  • جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یک‌طرفه شد
  • هیچ مجوزی برای کشت خشخاش صادر نشده است
  • مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان شد
  • تعطیلی میادین میوه و تره‌بار تهران در روز تاسوعا و عاشورا
  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ۳ نمره منفی دارد
  • فرودگاه عسلویه از شنبه ششم تیرماه جاری بازگشایی می‌شود
  • فریدزاده: «سفیر» باعث آشتی دادن قشر مذهبی با سینما شد
  • ادعای اکسیوس: محدودیت سفر تیم ملی ایران به آمریکا کاهش یافت
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند

اداره محیط زیست به بیمارستان های تولیدکننده زباله عفونی اخطار داد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به ارسال اخطاریه به تعدادی از بیمارستان های تولیدکننده زباله های عفونی گفت: در حال حاضر اخطاریه برای بیمارستان هایی که این مجوز را نداشته باشند ارسال شده تا در نهایت توسط اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران تعیین تکلیف شوند.

AHmchmSTWPEY
به گزارش خبرگزاری موج، حسین جعفری در مورد اخطار به تعدادی از بیمارستان های تولیدکننده زباله عفونی در تهران اظهار کرد: برابر با قانون مدیریت پسماند مراکزی که باید جمع آوری پسماندهای پزشکی خود را انجام داده و این کار را انجام نمی دهند و قراردادی هم با سازمان مدیریت پسماند ندارند، شناسایی شده اند. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر اخطاریه برای بیمارستان هایی که این مجوز را نداشته باشند ارسال شده است، گفت: در مرحله بعد نیز این اخطار برای اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران که به عنوان ناظر عالی قانون مدیریت پسماند است، فرستاده شده تا در نهایت از طریق مراجع قضایی اقدام قانونی برای تعطیلی این بیمارستان ها اعمال شود. وی در مورد وضعیت زباله های بیمارستانی در کشور اذعان کرد: باتوجه به وضعیت موجود در کشور و مجوزهای صادر شده این مراکز باید زباله های خود را با عقد قرارداد در اختیار سازمان مدیریت پسماند قرار دهند تا به سلول های دفن بهداشتی خاص زباله های بیمارستانی هدایت شود. جعفری با اشاره به ارسال این اخطاریه ها افزود: فرصتی به این بیمارستان ها داده شده تا اگر نسبت به انعقاد قرارداد با سازمان مدیریت پسماند اقدام نکنند، اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران اقدام قانونی را در این باره اعمال کند. وی افزود: اینکه بیمارستان ها به وظایف قانونی خود عمل می کنند یا نه، موضوعی است که اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران بر آن نظارت دارد. همچنین مراکز دیگری غیر از بیمارستان ها که زباله های بیمارستانی دارند، باید برای دفن پسماندهای پزشکی و عفونی با سازمان پسماند قرارداد ببندند. به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای آن دسته از بیمارستان ها و مراکزی که طبق ضوابط عمل نمی کنند شناسایی شده اند که توسط شهرسازی مناطق اخطاریه برایشان ارسال شده تا در نهایت توسط اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران تعیین تکلیف شوند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه