مدیرکل انتقال خون استان چهارمحال و بختیاری خبر داد:
فعالیت مراکز خون گیری چهارمحال و بختیاری در تاسوعا و عاشورای حسینی
مدیرکل انتقال خون استان چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز خون گیری چهارمحال و بختیاری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال هستند.
،حسین هاشمی گفت: مراکز خون گیری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی دراستان فعال هستند.
وی افزود: مراکز خون گیری دربروجن و شهرکرد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در فرخ شهر از ساعت ۸ تا ۱۳ در صبح تاسوعا برای دریافت خون اهدا کنندگان باز است.
هاشمی تصریح کرد: در صبح عاشورا هم مرکز خون گیری بن از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ باز است.
مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: افراد میتوانند تا پایان ماه صفر درطرح نذر خون شرکت کنند.
ارسال نظر