برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد استانی در قائمشهر:
درخشش تیراندازان نوجوان مازندرانی در جام «شهدای مدرسه میناب»
دومین دوره مسابقات آزاد استانی تیراندازی (تفنگ و تپانچه بادی) مازندران با عنوان «جام شهدای مدرسه میناب»، با حضور استعدادهای برتر این رشته و درخشش تیراندازان نوجوان در سالن ورزشی ایثار قائمشهر برگزار شد.
، این رقابتها با حضور ۳۵ تیرانداز (۱۸ مرد و ۱۷ زن) برگزار شد و در پایان، ورزشکاران با کسب عناوین برتر در کلاسهای مختلف، توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.
نتایج بخش تپانچه و تفنگ بادی:
در بخش تپانچه بادی بزرگسالان، سید میلاد اوصیالقب از قائمشهر، عبدالرضا قریشی از ساری و سجاد آهنگریان از تنکابن بهترتیب بر سکوهای اول تا سوم ایستادند. همچنین در بخش تپانچه بادی جوانان و بزرگسالان (کلاس A.B)، حنان فاضلعباس از فریدونکنار، صبا بابایی از ساری و کوثر شیزاد از قائمشهر عناوین برتر را کسب کردند.
در مجموع تفنگ بادی نیز فرانه فلاحی، پانیا افتخاری و دریا باقریان (هر سه از ساری) مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.
برگزیدگان سایر ردههای سنی:
در بخش آقایان (تفنگ بادی):
نونهالان کلاس A:محمد فلاح (ساری)
خردسالان کلاس C: امیرعباس شمسی، فریار محمدی و امیرحسین خلعتبری (هر سه از ساری)
کلاس A.B:کارن سلیمانی (ساری)، امیرحسین موسوی (فریدونکنار) و محسن موسوی (ساری)
در بخش بانوان (تفنگ بادی):
ونهالان کلاس A:آسنا جعفری (ساری)
خردسالان کلاس C: ترنم باجان (ساری)
نوجوانان کلاس A: فرانه فلاحی، پانیا افتخاری و دریا باقریان (ساری)
کادر اجرایی و داوری:
گفتنی است این مسابقات با نظارت علیمصطفی رجبی (مشاور فنی و اجرایی)، ربابه رستمیان (نایبرئیس بانوان هیئت تیراندازی مازندران) و رؤسای هیئتهای تیراندازی شهرستانهای قائمشهر و فریدونکنار برگزار شد.
همچنین قضاوت این دوره بر عهده علیمصطفی رجبی (سرپرست فنی)، عباس تمدنی (سرداور)، رسول رحیمی (داور امتیازدهی) و مطهره جعفری (داور خط) بود.

ارسال نظر