ترویج «امر به معروف» با محوریت ارتقای سلامت اداری در شیلات هرمزگان
در مراسمی به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، از کارکنان برتر شیلات هرمزگان تجلیل شد. دبیر ستاد امر به معروف استان در این نشست، نهادینهسازی این فریضه را راهکاری استراتژیک برای کاهش آسیبهای اداری و تقویت مسئولیتپذیری در نظام خدمترسانی دانست.
، در مراسمی که با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، معاون برنامهریزی و سرپرست دفتر نمایندگی ولیفقیه در ادارهکل شیلات هرمزگان برگزار شد، از کارکنان فعال در حوزه ترویج معارف اسلامی تقدیر به عمل آمد.
حجتالاسلام والمسلمین کریمی، دبیر ستاد امر به معروف هرمزگان، با تأکید بر اینکه این فریضه صرفاً یک مفهوم آیینی نیست، گفت: اگر فرهنگ امر به معروف در سطوح مدیریتی و کارکنان نهادینه شود، شاهد کاهش چشمگیر آسیبهای اداری و اجتماعی خواهیم بود. وی تصریح کرد: رفتار حرفهای و اخلاقمدارانه کارکنان در محیط کار، الگوی عملی ترویج این فرهنگ است.
سلامت اداری؛ هدف نهایی
حجتالاسلام والمسلمین رنجبری، سرپرست دفتر نمایندگی ولیفقیه در شیلات هرمزگان نیز با اشاره به ضرورت همت جمعی برای احیای این فرهنگ، اظهار داشت: رعایت حقوق مردم و ارائه خدمت صادقانه، مصداق بارز «امر به معروف» در دستگاههای اجرایی است. وی افزود: زمانی که این رویکرد به فرهنگ سازمانی تبدیل شود، علاوه بر ارتقای سلامت اداری، اعتماد عمومی به دستگاههای دولتی نیز افزایش مییابد.
این مراسم با اهدای لوح تقدیر به کارکنان برگزیدهی شیلات هرمزگان که در برنامههای هفته امر به معروف مشارکت فعال داشتند، به پایان رسید.
ارسال نظر