سرخط خبرها
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید

توسعه خدمات دیجیتال بانکی نیازمند تقویت امنیت سایبری است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس در سومین جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان، بر لزوم توسعه زیرساخت‌های امنیت سایبری به موازات توسعه بانکداری دیجیتال تاکید کرد.

بانکداری دیجیتال
به گزارش خبرگزاری موج از فارس

، سعید تقی‌زاده، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، در سومین نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان فارس، ضمن قدردانی از نقش‌آفرینی مؤثر شبکه بانکی در پیشبرد اهداف توسعه‌ای، بر لزوم تداوم این مسیر تأکید کرد و گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان شبکه بانکی در اجرای برنامه‌های سرمایه‌گذاری، رونق تولید و مدیریت مالی استان قابل‌تقدیر است.

تقی‌زاده با اشاره به اهمیت تحول و گسترش خدمات دیجیتال در شبکه بانکی، بر ضرورت ارتقای امنیت سایبری تأکید کرد و افزود: حفاظت از داده‌های مشتریان و صیانت از زیرساخت‌های فناورانه، در اعتماد سازی به شبکه بانکی و تسهیل عملیات بانکی مردم و فعالان اقتصادی بسیار تاثیر گذار است و باید در اولویت برنامه ریزی‌های آتی نظام بانکی قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به تشکیل «قرارگاه اقتصادی استان» با حضور نمایندگان شبکه بانکی افزود: هدف از این اقدام، ثبات‌بخشی به بازار، اطمینان‌بخشی به فعالان اقتصادی و بهبود مستمر فضای کسب‌وکار است تا با بهره‌گیری از ظرفیت های نظام بانکی در تامین مالی و جبران آثار جنگ تحمیلی شاهد پویایی بیشتر در چرخه اقتصادی استان باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس با اشاره به عملکرد شبکه بانکی در جذب منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: با مشارکت و همت مدیران بانکی استان، ۹۹ درصد از این منابع جذب شده که نشان‌دهنده تعهد عمیق و مسئولانه شبکه بانکی به توسعه اشتغال است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تمدید مهلت قانونی این تسهیلات تا نیمه تیرماه، باقیمانده پرونده‌های ارسالی از سوی نهادهای حمایتی نیز به طور کامل تعیین تکلیف شده و جذب صددرصدی منابع محقق شود.

در این جلسه، علاوه بر بررسی چالش‌های حوزه بانکداری الکترونیک، موضوعات کلیدی از جمله وصول مطالبات بانکی، پیگیری تسهیلات بنگاه‌های آسیب‌دیده از شرایط اضطرار و حمایت از طرح‌های توسعه‌ای مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه