توسعه زیرساختهای شیلاتی پارسیان در اولویت قرار گرفت
در دیدار مدیرکل شیلات هرمزگان با فرماندار پارسیان، با هدف شتاببخشی به اقتصاد دریامحور، رفع موانع و تکمیل زیرساختهای شیلاتی این شهرستان در اولویتِ اقدامات اجرایی قرار گرفت.
، در این نشست که با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای صیادی استان و رئیس شیلات شهرستان پارسیان برگزار شد، طرفین در خصوص راهکارهای ارتقای زیرساختهای بندری و حمایت از جامعه صیادان منطقه به تبادل نظر پرداختند..
مسعود بارانی، مدیرکل شیلات هرمزگان در این دیدار با تأکید بر پتانسیلهای بالای ساحلی شهرستان پارسیان، اظهار داشت: نگاه شیلات هرمزگان به این منطقه، توسعهمحور و مبتنی بر پایداری اشتغال بومی است. تلاش میکنیم با همکاری فرمانداری و تعاونیهای صیادی، روند نوسازی بنادر صیادی و بهبود معیشت صیادان را تسریع بخشیم.
سالمی، فرماندار پارسیان نیز ضمن قدردانی از اقدامات مجموعه شیلات، بر لزوم تسهیل در ارائه خدمات به صیادان و برطرف کردن موانع موجود در بنادر صیادی شهرستان تأکید کرد و افزود: فرمانداری پارسیان آماده هرگونه همکاری برای اجرای طرحهای توسعهای در حوزه شیلات و حمایت از تشکلهای صیادی است.
در ادامه این جلسه، مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای صیادی استان و معاون صید شیلات هرمزگان به بیان گزارشهایی از وضعیت ناوگان صیادی و نیازهای لجستیکی صیادان پارسیانی پرداختند و مقرر شد پیگیریهای لازم جهت تخصیص اعتبارات و اجرای مصوبات این نشست در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.
ارسال نظر