سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد
  • هشدار به آمریکا: مهلت زمانی برای توافق محدود است
  • مردم سیریک همچنان در مشکل آب
  • ادعای جنجالی یک شهروند قطر؛ دولت هزینه هتل و بلیط بازی‌ها جام‌جهانی را پرداخت کرده است
  • قلعه‌نویی: در جام جهانی جا برای اشتباه نیست
  • بی‌بی‌سی‌: استارمر، نخست وزیر بریتانیا دوشنبه استعفا می‌دهد

نساجی دیگر ساکت را ندارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

ساکت الهامی
به گزارش خبرگزاری موج

​، تیم فوتبال نساجی فصل گذشته نتوانست انتظارات هواداران خود را برآورده سازد و با کسب ۲۹ امتیاز با قرارگیری در رده دوازدهم جدول به کار خود پایان داد و هدایت نساجی را در نیم فصل دوم ساکت الهامی بر عهده داشت و موفق شد نساجی را در لیگ برتر نگه دارد.

با این حال در روزهای گذشته مالک باشگاه نساجی تصمیم به واگذاری این باشگاه گرفت و ساکت الهامی نیز که پیش‌تر گفته می‌شد قصد دارد تا قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

متن خداحافظی ساکت الهامی به شرح زیر است:

سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفته‌ام و دارم این سخت‌ترین تصمیم را به سخت‌ترین شکل ممکن اعلام می‌کنم

آدم به غریبه‌ها خیلی راحت می‌تواند بگوید: خداحافظ

اما وقتی مخاطب کسانی هستند که برائت مثل اعضای خانواده‌ات می‌مانند، آرزو می‌کنی که کاش واژه خداحافظ اختراع نمی‌شد بله! اکنون شرایط به گونه‌ای است که مجبورم اعلام کنم که دیگر نمی‌توانم به عنوان سرمربی در خدمت نساجی کبیر باشم. وگرنه هیچ خداحافظی نمی‌تواند من را از تیمی جدا کند که سلول به سلول عاشقانه دوستش دارم و لحظه به لحظه از آن خاطره…

صادقانه‌ترین توصیف شرایط آن است

به همان دلایلی که مهندس حدادیان مجبور هستند از تیمی که چون فرزند دوستش دارد، جدا شود

من هم مجبور هستم تلخی وداع را به جان بخرم

من با مهندس حدادیان برای فصل آینده به توافق رسیده بودم

هدف هر دو ما، شاد کردن دل هواداران مهربان نساجی بود

ولی وقتی شرایط مهیا نباشد، نماندن بهتر از شرمنده گی است

گاهی آدم با بودن کمک می‌کند گاهی با نبودن

کوچک‌ترین شرایط، حق بازی در شهر خود است

حق مردم مازندران نیست که تیمشان شهر به شهر آواره باشد

مخلص کلام این است

که من با مهندس حدادیان آمدم و دست دادم و اکنون هم ضمن گفتن خسته نباشید و تشکر فراوان

در کنار ایشان از شما خداحافظی می‌کنم

تا دست مالکان بعدی باز باشد تا با هر کادر فنی که راحت هستند، کار کنند

من هم مثل یک هوادار مثل همیشه با تمام قلبم برای موفقیت نساجی کبیر مشتاق هستم

با شما بودن، هیچ ربطی به نشستن روی نیمکت ندارد

به امید روزهای بهتر

برادر کوچک شما

ساکت الهامی

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه