سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد
  • هشدار به آمریکا: مهلت زمانی برای توافق محدود است
  • مردم سیریک همچنان در مشکل آب
  • ادعای جنجالی یک شهروند قطر؛ دولت هزینه هتل و بلیط بازی‌ها جام‌جهانی را پرداخت کرده است
  • قلعه‌نویی: در جام جهانی جا برای اشتباه نیست
  • بی‌بی‌سی‌: استارمر، نخست وزیر بریتانیا دوشنبه استعفا می‌دهد

رئیس جمهور به تهاجم رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان واکنش نشان داد:

صهیونیست‌ها باید بدانند، حمله به کنسولگری ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند

رئیس جمهور در واکنش به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و روز به روز شاهد تقویت جبهه مقاومت و انزجار و نفرت ملت‌های آزاده علیه ماهیت نامشروع خود بوده و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سید ابراهیم رئیسی
به گزارش خبرگزاری موج

، سید ابراهیم رئیسی در بیانیه‌ای با محکومیت تهاجم غیرانسانی و نقض آشکار مقررات بین‌المللی از سوی رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اظهار داشت: این سرداران مجاهد که از فرماندهان، رزمندگان و جانبازان دلیر دوران دفاع مقدس بودند، در کسوت مستشاری ارشد در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در حراست از ارزش‌های بلند اسلامی و انسانی در سوریه حضور داشتند و سرافرازانه به کاروان شهیدان پیوستند.

متن بیانیه رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

بار دیگر در جنایتی تروریستی و با نقض فاحش مقررات بین‌المللی، دستان پلید رژیم غاصب صهیونیستی به خون چند تن از سرداران و افسران کشورمان آغشته شد.

اقدام تجاوزکارانه و مذبوحانه رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، موجب به شهادت رسیدن سردار  محمدرضا زاهدی و سردار  محمدهادی حاجی رحیمی و ۵ تن از همراهان آنان شد. این سرداران مجاهد که از فرماندهان، رزمندگان و جانبازان دلیر دوران دفاع مقدس بودند، در کسوت مستشاری ارشد در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در حراست از ارزش‌های بلند اسلامی و انسانی در سوریه حضور داشتند و سرافرازانه به کاروان شهیدان پیوستند.

اینجانب با محکومیت این تهاجم غیرانسانی که نقض آشکار مقررات بین‌المللی است، شهادت این فرزندان رشید میهن اسلامی را محضر مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران، هم‌رزمان آن شهیدان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه خانواده‌های محترم آنان تسلیت می‌گویم و در این ایام پر فیض از پیشگاه خداوند متعال برای این شهیدان علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) را مسالت دارم.

رژیم غاصب صهیونیستی پس از شکست و ناکامی مکرر در برابر ایمان و اراده مجاهدان جبهه مقاومت، در تقلا برای نجات خود، ترورهای کور را در دستور کار قرار داده است، اما باید بداند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید و روز به روز شاهد تقویت جبهه مقاومت و انزجار و نفرت ملت‌های آزاده علیه ماهیت نامشروع خود بوده و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه