English

راهپیمایی باشکوه حماسه یوم‌الله ۹ دی در اصفهان

راهپیمایی باشکوه حماسه یوم‌الله ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در میدان انقلاب اصفهان برگزار شد.

راهپیمایی باشکوه حماسه یوم‌الله ۹ دی در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،همزمان با سراسر کشور مردم اصفهان با حضور گسترده خود در اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی با نظام جمهوری اسلامی ایران سوگند وفاداری یاد کردند.

، مردم ولایت‌مدار اصفهان امروز شنبه نهم دی در حمایت از ولایت فقیه و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهدا در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت حضور یافتند و بار دیگر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کردند.

تجمع کنندگان با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»‌،‌«مرگ بر آمریکا» و با شعار «خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است» علیه استکبار جهانی  و ایادی داخلی آنان شعار دادند و حمایت خود را از ولایت مطلقه فقیه و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم در قطعنامه‌ای پنج بندی تاکید می کنند: حماسه ماندگار یوم الله ۹ دی درخشش، تداوم، استمرار انقلاب و پاسداشت همت، بصیرت و اراده بزرگ یک ملت در انهدام توطئه‌های ریشه دار و روز دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و تجلیل پیوند ناگسستنی امت وامام است.

همچنین در بخش دیگری از این قطعنامه بیان شده ما ملت فهیم وآگاه ایران اسلامی، راز ماندگاری این انقلاب وتحقق آرمان‌های الهی را اتکای به ایمان مردم و اراده الهی دانسته وبا آگاهی از فتنه‌های ترکیبی وپیچیده دشمن، پیروزی در میدان عمل وجبهه مبارزه را درگرو بصیرت وپیوند ناگسستنی امت با ولایت می‌دانیم و تاکید می‌کنیم تا پای جان برسرفرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی وآرمان‌ها وارزش‌های والای انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

همچنین در بند دیگری از این قطعنامه آمده است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آزمون وصحنه دیگری از درخشش بصیریت وهوشیاری ملت بزرگ ایران است؛ بی تردید مشارکت قوی وپرشور، زمینه ساز تحول وعامل اصلی گره گشایی مشکلات، تامین نیاز‌ها وپشتوانه محکمی برای گام‌های رو به جلو وتصمیم گیری نظام در عرصه مهم کشور در نگاه راهبردی امامین انقلاب انتخابات فریضه تعطیل ناپذیر و قداستی خدشه ناپذیر است ما شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ مردمی از تمامی کارگزاران و حکمرانان امور می‌خواهیم بستر مشارکت قشر‌ها وسلایق مختلف در صحنه انتخابات وملزومات نهادی، حقوقی، سیاسی و رسانه‌ای وانگیزشی این امرو را مهیا کنند.

به گزارش موج؛ ۹ دی روزی است که فتنه سال ۱۳۸۸ متلاشی شد و مردم در پاسخ به شرارت‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب گفتند «هیچ رنگی بهتر از رنگ خدا نیست در این روز مردم اصفهان یک روز زودتر از دیگر هموطنان‌شان خروشیدند و از خط قرمزهایشان دفاع کردند.

حناسه 9 دی اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه