English

سه شمشیر باز ایرانی به جدول اصلی مسابقات قهرمانی جهان صعود کردند

روز نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان با صعود سه شمشیرباز ایران به جدول اصلی و حذف یک نماینده دیگر کشورمان همراه بود.

سه شمشیر باز ایرانی به جدول اصلی مسابقات قهرمانی جهان صعود کردند

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان از امروز شنبه به میزبانی ایتالیا و در شهر میلان آغاز شد. این رقابت‌ها در هر سه اسلحه دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود اما نمایندگان ایران تنها در بخش اسلحه سابر مردان با حریفان خود رقابت می‌کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران نمایندگان ایران در این مسابقات هستند. پاکدامن به خاطر حضور در جمع ۱۶ بازیکن برتر دنیا از دیدارهای گروهی معاف و به صورت مستقیم وارد جدول اصلی شد اما سه نماینده دیگر در مرحله گروهی با حریفان شأن رقابت کردند.

در پایان این مرحله محمد رهبری صاحب ۵ پیروزی شد و بدون شکست به صورت مستقمیم به جدول اصلی راه یافت. محمد فتوحی هم در مرحله گروهی با ۴ برد و ۲ شکست به کار خود پایان داد و فرزاد باهر ارسباران هم به ۴ پیروزی و ۲ شکست دست یافت.

بدین ترتیب فتوحی و باهرارسباران در جدول مقدماتی به کار خود ادامه دادند. در این جدول فتوحی در دور نخست و دوم به ترتیب نمایندگانی از هنگ کنگ و بلغارستان را شکست داد و به جدول اصلی صعود کرد اما ارسباران بعد از پیروزی برابر نماینده سنگاپور نتوانست مقابل شمشیرباز کانادایی صاحب برد شود و بدین ترتیب حذف شد و با کسب رتبه ۷۵ به کار خود پایان داد.

بدین ترتیب دیدارهای جدول اصلی مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان با حضور سه نماینده از ایران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه