English

رییس هیات کاراته خراسان رضوی:

برگزاری تورنمنت بین‌المللی کاراته با حضور ۱۰ کشور خارجی در مشهد

رییس هیات کاراته خراسان رضوی بیان کرد: این مسابقات در بخش آقایان و بانوان و در تمام رده‌های سنی در مهر ماه برگزار خواهدشد و میزبان حدود ۸۰۰۰ ورزشکار در بخش آقایان و بانوان هستیم و این مسابقات در تقویم سالیانه فدراسیون کاراته ثبت شده است.

برگزاری تورنمنت بین‌المللی کاراته با حضور ۱۰ کشور خارجی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هادی امیری؛ رییس هیات کاراته خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: برگزاری یک تورنمنت بین‌المللی کاراته با حضور ۱۰ کشور خارجی در مهر ماه امسال در کلانشهرمشهد برگزار خواهد شد.

امیری در ادامه افزود: از بزرگترین رویدادهای هیات کاراته در سال جاری میزبانی از مسابقات هشتمین خورشید است که تا امروز ۱۰ کشور از جمله روسیه و ترکیه برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی اضافه کرد: این مسابقات در بخش آقایان و بانوان و در تمام رده‌های سنی در مهر ماه برگزار خواهدشد و پیش‌بینی ما این است که میزبان حدود ۸۰۰۰ ورزشکار در بخش آقایان و بانوان باشیم و این مسابقات نیز در تقویم سالیانه فدراسیون کاراته ثبت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین حضور ۲ تیم از خراسان رضوی در این مسابقات از نقاط قوت هیات کاراته استان خواهد بود و در بخش استعدادیابی در سال جاری بیش از  ۳۰ تخته تاتامی برای شهرستان‌ها و مناطق محروم خراسان رضوی در نظر گرفتیم.

امیری ابراز داشت: خراسان رضوی را به ۶ منطقه استعدادیابی تقسیم کرده‌ایم و به هر پایگاه استعدادیابی ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده‌ و امکاناتی نظیر تاتامی، میت و تخته استپ برای این پایگاه‌ها در نظر گرفته‌ایم.

رییس هیات کاراته خراسان رضوی اذعان داشت: مربیان پایگاه‌های استعدادیابی نیز از مرکز شناسایی شده و توسط هیات کاراته استان به صورت پوشش رایگان به شهرستان‌ها اعزام خواهندشد و نیم‌نگاهی به تقویت تیم‌های خراسان رضوی داریم. در رده پایه و در بخش آقایان و بانوان در تیم‌های آینده‌سازان کشوری نیز حضور خواهیم داشت.

امیری در خاتمه یادآور شد: کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری درخشش کم‌سابقهای داشته اند و در سال گذشته امیر اسلامی در انتخابی مسابقات آسیایی گوانگژو نخستین مدال طلای کشوری از خراسان رضوی را کسب کرد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه