English

«ناوگان ۸۶ اقتدار۳۶۰» :

استقبال از دریالان ناوگروه ۸۶ بعد از گذر از دور دنیا در بندر انزلی/گذر از ۴ اقیانوس ، ۴ قاره و ۵ تنگه راهبردی جهان

کارکنان «ناوگان ۸۶ اقتدار۳۶۰» در مراسمی از سوی خانواده‌هایشان و فرمانده ناوگان شمال و مسئولان شهرستانی در بندرانزلی مورد استقبال قرار گرفتند.

استقبال از دریالان ناوگروه 86 بعد از گذر از دور دنیا در بندر انزلی/گذر از ۴ اقیانوس ، ۴ قاره و ۵ تنگه راهبردی جهان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، ۱۴ نفر از ناوگان شمال با « ناوگان ۸۶ اقتدار۳۶۰» که به مدت ۸ ماه در سفری به دور کره زمین در اقصی نقاط جهان پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآوردند، در میان استقبال گرم خانواده‌ها و مسئولان استانی در سازمان بنادر و دریانوردی در بندر انزلی مورد استقبال گرم قرار گرفتند.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) در مراسم استقبال گفت : نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت خطوط کشتیرانی و مواصلاتی نیروی دریایی از گشت و شناسایی در محدوده سرزمینی و آب‌های ساحلی فراتر رفته و فرسنگ‌ها دورتر از مرز‌های سرزمینی خود امنیت خطوط مواصلاتی که شریان اصلی اقتصاد و صادرات و واردات کشور را تأمین می‌کند.

امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با همه فشار‌ها تحریم‌ها و تهدید‌ها و شرایط و وضعیت سیاسی که در دنیا برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران حاکم است ، مقتدرانه در آب‌های بین المللی حضور دارد.

وی اضافه کرد : ناوگروه ۸۶ با هدف اهتزاز پرچم ایران در اقصی نقاط عالم و امیدوار کردن مردم کشور و دوستداران نظام در مهرماه به بندرعباس وارد شد.

ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از ۸ ماه دریانوردی و طی بیش ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی که با هدف طی یک دور ۳۶۰ درجه دور کره زمین بود به کشور بازگشتند.

ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مأموریت ۲۳۲ روزه از ۴ اقیانوس ، ۴ قاره و ۵ تنگه راهبردی جهان عبور کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه