English

پاداش ویژه پرسپولیس به بازیکنانش پس از برد دربی صدم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پاداش ویژه‌ای برای تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل استقلال در دربی ۱۰۰ در نظر گرفته شده است.

پاداش ویژه پرسپولیس به بازیکنانش پس از برد دربی صدم

به گزارش خبرگزاری موج، رضا درویش پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در دربی ۱۰۰ مقابل استقلال که با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید، اظهار کرد: این بهترین هدیه‌ای بود که می‌توانستیم به هواداران در چنین روز خجسته‌ای بدهیم. گفته بودم پرسپولیس فقط برای بردن آمده است و موقعیتی نیز به حریف ندادیم و این پیروزی چه برای آن‌هایی که در ورزشگاه حضور داشتند و چه آن‌هایی که از منزل شاهد مسابقه بودند نوش جان‌شان باد.

او در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس پس از برتری مقابل استقلال در داربی ۱۰۰ و ارائه پاداش به بازیکنان، بیان کرد: بازیکنان ما به دنبال پاداش نیستند و در عین حال وظیفه باشگاه است که پاداش بدهد. چند بازی گذشته را نیز با برتری پشت سر گذاشتیم اما بازیکنان می‌دانستند در چه شرایطی قرار داریم و بدهی‌های باشگاه را برای کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت کردیم؛ در عین حال پاداش ویژه‌ای پس از برتری در داربی در نظر گرفته شده است که به آن ها خواهیم داد.

 

بیشتر بخوانید:

هواداران فضای خوبی را برای پرسپولیس فراهم کردند

گل پرسپولیس به استقلال توسط عیسی آل کثیر + فیلم

باختیم و این چیزی نبود که می‌خواستیم

 

درویش هم‌چنین در مورد وضعیت ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم از بودجه جداگانه‌ای که برای مجموعه آزادی در نظر گرفته شده مشکلات مرتفع شود و هواداران با شرایط خوب در ورزشگاه حاضر شوند و تا زمان لیگ قهرمانان آسیا، مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به این که تمام تلاش تیم بر این بود که با همدلی مقابل استقلال به برتری برسیم، عنوان کرد: تمرینات خوبی را انجام دادیم و حتی یک موقعیت هم به استقلال ندادیم. تیم واقعا آماده و سرحال بود و دل هواداران را شاد کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که انسان با امید زنده است، خاطرنشان کرد: هدف تیم این است که از مسابقات با برتری بیرون آید و مابقی کار در اختیار خداوند است و اگر بتوانیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم، موفق خواهیم شد.

درویش با اشاره به تفاوت پرسپولیس با سپاهان، گفت: ما در دو صحنه باید بجنگیم و جام حذفی را نیز در پیش داریم و به تبع آن، مسابقات پرسپولیس بیش‌تر و سنگین‌تر است و به همین دلیل باید از آمادگی بیش‌تری برخوردار باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه