سرخط خبرها
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است

تاکید شهردار جدید بر معیشت کارکنان

شهردار بندرعباس گفت: توجه به معیشت کارکنان یکی از رویکردهای جدی خواهد بود، چرا که اعتقاد داریم اگر کارکنان به عنوان سرمایه انسانی مورد توجه باشند، انجام امور نیز با کیفیت و سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

نوبانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در جلسه آغاز به کار رسمی خود به عنوان شهردار بندرعباس که با حضور فرماندار، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران عالی این شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: پس از انتخاب به عنوان شهردار، جلساتی با مدیران بخش‌های مختلف برگزار شده و برنامه‌ریزی لازم برای حوزه‌های مختلف مدیریت شهری مشخص شده است.
نوبانی با قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر، افزود: از امروز، طبق برنامه مشخص شده و براساس اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت حرکت خواهیم کرد.
شهردار بندرعباس با اشاره به پنج شاخص اصلی در این دوره مدیریت شهری، با تاکید بر استفاده از خرد جمعی و تکریم ارباب رجوع به عنوان دو موضوع مهم در برنامه های کنونی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: احترام به مردم بندرعباس که در واقع جامعه هدف ما هستند و هر کاری انجام می‌دهیم برای رفاه آنهاست و دارای اولویت است.
نوبانی با تاکید بر کاهش زمان رسیدگی به امور و تعجیل در فرایندهای اداری و خدماتی، خاطرنشان کرد: در بحث تکریم ارباب رجوع، احترام کلامی، رفتاری و کاری مدنظر قرار داشته و مورد تاکید تمام بخش‌ها قرار دارد.
این مقام مسئول با اشاره به دیگر مولفه‌های مورد تاکید در مدیریت کنونی شهرداری بندرعباس، عنوان کرد: توجه به معیشت کارکنان و پرسنل نیز یکی دیگر از رویکردهای جدی خواهد بود، چرا که اعتقاد داریم اگر پرسنل به عنوان سرمایه انسانی مورد توجه باشند، انجام امور نیز با کیفیت و سرعت بیشتری دنبال می‌شود.
شهردار بندرعباس همچنین از عدالت و شفاف‌سازی به عنوان دیگر اهداف خود در این دوره مدیریتی یاد کرد و ادامه داد: سالم‌سازی بخش‌های مختلف جزو رویکردهای مورد تاکید است که برای آن برنامه مشخصی خواهیم داشت.
نوبانی در انتها نیز ضمن قدردانی از زحمات شهردار پیشین و سرپرست شهرداری بندرعباس، گفت: نیروهای شهرداری با تخصص و اشرافی که نسبت به حوزه‌های کاری خود دارند، می‌توانند موجب رقم زدن اتفاقات خوب کارشناسی شده باشند.
لازم بذکر است در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات عباس امینی‌زاده شهردار پیشین و همچنین عبدالحسین ارجمند که مدت دو ماه سرپرستی شهرداری بندرعباس را بر عهده داشت، مهدی نوبانی فعالیت خود به عنوان شهردار بندرعباس را آغاز کرد.
شایان ذکر است، آیین رسمی معارفه مهدی نوبانی به عنوان شهردار بندرعباس طی روزهای آتی انجام می‌شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه