سرخط خبرها
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید

معاون کل وزیر بهداشت خبر داد :

ویروس کرونا مهمان ناخوانده ایران در فصل گرما خواهد بود

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان کردستان از ادامه بیماری کرونا در فصل تابستان در ایران خبر داد.

سفر ایرج حریرچی به کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ایرج حریرچی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در بازدید از مراکز درمانی سنندج، اظهار داشت:  ارزیابی انجام شده از خدمات رسانی کادر درمان به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سنندج و تلاش مدافعان سلامت در ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی قابل قدردانی است.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تغییر باورهای مردم نسبت به شیوع کرونا بسیار خطرناک است و این ویروس با فصل گرم از بین نمی‌رود و در طول تابستان هم با این بیماری درگیر خواهیم بود.

وی با اشاره به سیر صعودی بیماری کرونا طی چند روز اخیر در این شهر افزود: نیازمند تلاش و همکاری مردم در زمینه کاهش بیماری هستیم.

حریرچی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اطلاع‌رسانی برای ادامه پویش در خانه بمانیم باید در راستای اهداف مبارزه با ویروس کرونا تشدید شود گفت: هماهنگی و عزم و اراده ملی و مسوولان در این شرایط بحرانی بسیار ضروری است و مردم در این شرایط سخت نهایت همکاری با سیستم بهداشت و درمان را داشته باشند.

وی  با اشاره به لزوم رعایت اصول بهداشتی توسط همگان افزود: باتوجه به اعلام وضعیت قرمز کرونا در کردستان از شهروندان می خواهیم از تجمع و رفت‌وآمدهای غیر ضروری خودداری کنند.

معاون کل وزارت بهداشت ضمن ابراز نگرانی از تغییر باورهای برخی از مردم در مورد ویروس کرونا و عادی انگاشتن آن، بر لزوم استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل تاکید کرد و گفت: این تصور که ویروس کرونا ضعیف شده است را از خود دور کنید چراکه این بیماری قطعا در فصل تابستان هم ادامه دارد و در هر شرایطی باید آماده مقابله با آن باشیم.

حریرچی  با بیان اینکه عملکرد سیستم بهداشتی و درمانی کردستان در زمینه بیماریابی، و مقابله با کرونا ستودنی است، تاکید کرد: اگر مردم همکاری کنند شاهد همه‌گیری بیماری کرونا نخواهیم بود.

 ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت صبح امروز همراه با قائم مقام دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاور معاون استان‌های صدا و سیما در امور مراکز استان‌ها و عضو ستاد کرونا و یکی از متخصصان عفونی معاونت بهداشتی کشور  از بیمارستان‌ توحید و کوثر سنندج بازدید و  در جریان روند بستری بیماران در بخش‌های مختلف بویژه آی‌ سی‌ یو قرار گرفت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه