سرخط خبرها
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است

استاندار کرمانشاه خطاب به اعضای ستاد کرونا:

هیچ غفلتی در مراقبت از سلامت مردم کرمانشاه پذیرفته نیست

هوشنگ بازوند در ستاد استانی مقابله با کرونا خطاب به فرمانداران و اعضای ستاد با توجه به وضعیت کنونی استان هشدار داد: تمام نقاط استان در مقابله با کرونا باید تحت رصد دقیق باشد.

استاندار کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه خطاب به اعضای ستاد کرونا در کرمانشاه تأکید کرد: تمام نقاط استان تحت رصد دقیق باشد، هر جا علامت نگران‌کننده‌ای در مقابله با کرونا در کرمانشاه دیده شد باید نسخه‌ی ویژه آن در اسرع وقت آماده و اجرا شود.

وی تصریح کرد: اگر مسائلی مانند عدم استفاده فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالا از ماسک، کمرنگ شدن تبلیغات و آگاهی بخشی، فعالیت تالارها و برخی بازارها یا ... در شرایط فعلی؛ نگران‌کننده تشخیص داده می‌شود، بدون هیچ ملاحظه‌ای باید برای برطرف شدن این نگرانی‌ها اقدام دقیق و عاجل به عمل آید.

بازوند اجباری شدن استفاده از ماسک توسط فروشندگان مغازه‌ها، راه‌اندازی مجدد ویژه‌برنامه استودیو سلامت توسط صداوسیما، صدور هشدارها و اعلان عمومی وضعیت قرمز توسط شهرداری‌ها و هلال‌احمر، بسته ماندن تالارها تا اطلاع ثانوی، اجرای دقیق فاصله‌گذاری در بازارهای دست‌فروشی توسط شهرداری‌ها و جلوگیری از برگزاری مجالس پرتراکم ختم و ازدحام در آرامستان‌ها ازجمله اقدامات عاجل مقابله با شیوع کرونا است که هم باید اجرا و هم بر اجرای دقیق آن نظارت شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • X

    با عرض سلام خدمت شما
    شرکت چینی کرد هر روزی 20 نفر کرونا میگیرن ولی همچنان به کار خود داره ادامه میده بدون رعایت اصول بهداشتی پنج شنبه 17 نفر تست کرونا مثبت داشته لطفا پیگیری بفرمایید

  • مومیوند

    یکی به این آقا بگه روزی ۶ نفر آمار خودشون ولی در اصل ۱۶ نفر داره میمیره و ۳۰۰ نفر بیمار داریم از این بدتر هم مگه میشه تو کرمانشاه

  • جد

    اقای استاندار والله ببه پیغمبر دستگاهای دولت عامل شیو وبیماری هستند بانکها سری برنید بخصوص بانک ملت 2 خدمات قضایی بزنید بخصوص در میدان ازادی3 از همه بدتر به شورای اختلاف شهرستان کرمانشاه (اربابی)سری بزنید این وضعیت که دست شما است کنترل کنید شعار کافی عمل کنید

  • ایرج نظری

    من دیروز مورخ ۱۷/۳/۹۹ مسیر میدان آزادی تا پارکینگ شهرداری جهت مراجعه به پزشک آژانس گرفتم چیزی حدود ۲ ساعت در ترافیک خیابان کوهساری جوانشیر مهدیه بودم.
    عاجزانه تقاضامندیم طرح تردد زوج و فرد خودروها را به اجرا بگذارید.

  • ناشناس

    چرا پارک ها و بوستان ها رو نمیبندین.ایا اینم با معیشت مردم ارتباط داره؟ ایا پارک شرقی طاقبستان با اون جمعه بازارش مرکز پخش ویروس نیست؟ دفاتر پیشخوان رو نگاه کردین؟ هیچوقت اینقدر شلوغ بودن؟ خداییش الان وقت ثبت نام سهام عدالت و سیم کارت و فروش سهامه؟

  • پرستو

    نه محدودیتی برقراره نه ملت رعایت میکنن، معلومه که نتیجه همین میشه

  • بهروز

    آقای بازند کرمانشاه ماشاالله هیچی نداره این پروژه مترو بکجا رسید.خودتون سر کار بزارید

  • ناشناس

    چقدر حرص جان مردم کرمانشاه را می خورید مناطق دیگر آدم نیستند

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه