سرخط خبرها
  • رئیس بانک مرکزی: در روزهای آتی بخشی از فشار تورم کالاها کاسته خواهد شد
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه شارژ شد
  • عراقچی: از زمین فوتبال تا میز مذاکره هدف دفاع از عزت و افتخار مردمان عزیزمان است
  • تیم ملی فوتبال یران بالاتر از عربستان در آسیا قرار گرفت
  • برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد
  • وزیر خارجه بریتانیا خواستار کناره‌گیری استارمر از قدرت شد
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس

با تلاش کارکنان منطقه ۶ عملیات انتقال گاز صورت گرفت؛

افزایش ضریب اطمینان انتقال گاز جزیره قشم

نخستین تعمیرات خط لوله در سال ۱۳۹۹ با تعمیر خط ۲۰ اینچ سوزا در جزیره قشم طی ۷۲ ساعت با رعایت مسائل ایمنی، بهداشتی و استانداردهای فنی با تلاش کارکنان منطقه ۶ عملیات انتقال گاز به پایان رسید.

منطقه6

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا عربلو، مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز، در این رابطه گفت: تعمیرات خط لوله ۲۰ اینچ سوزا که بر اساس نتایج پیگرانی هوشمند در سال گذشته بود، پس از ۷۲ ساعت کار شبانه روزی در اردیبهشت ماه با رعایت مسایل ایمنی، بهداشتی و استانداردهای فنی با موفقیت به پایان رسید.

عربلو با اشاره به اینکه خط لوله ۲۰ اینچ سوزا در سال ۱۳۹۲ به طول ۳۲ کیلومتر با هدف انتقال گاز به صنایع و نیروگاه های مستقر در جزیره قشم به بهره برداری رسیده است، گفت: با هدف افزایش ضریب اطمینان انتقال گاز،  این تعمیرات در سه تیم عملیاتی و ۱۵ جبهه کاری (۱۵ نقطه دارای عیب) برنامه ریزی شده بود، که با تلاش شبانه روزی مجموعه عملیات خطوط لوله منطقه در بازه زمانی کمتر از زمان پیش بینی شده به اتمام رسید و تزریق گاز به صنایع و نیروگاه های واقع در جزیره قشم که اصلی ترین مصرف کنندگان این خط هستند، انجام شد.

علیرضا عربلو ادامه داد: این عملیات در چارچوب اجرای برنامه های نت سال ۹۹ بود، که در سال جاری می توان به عملیات و تعمیرات متعدد دیگر از جمله پیگرانی های خطوط، تعمیرات خط ۲۲ اینچ، خط ۲۰ اینچ گلگهر، خط ۱۲ اینچ قشم/بندرعباس، برخی نقاط تعمیراتی خط ۲۴ اینچ، هات تپ ها در برنامه ها اشاره کرد.

عربلو در پایان از زحمات کارکنان معاونت عملیات خطوط لوله، واحدهای شیرهای خودکار، امور بازرسی فنی، معاونت مهندسی و خدمات فنی، دیسپچینگ، امورHSE، خدمات  اجتماعی و رفاهی و روابط عمومی که در وضعیت بحرانی و بسیار سخت کرونایی، با تعهد و مسئولیت پذیری ضمن مشارکت در عملیات در تاب آوری شبکه انتقال گاز تلاش می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه