سرخط خبرها
  • واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
  • رامین رضاییان، در رده‌ هشتم خلاق‌ ترین بازیکنان جام جهانی ۲۰۲۶
  • پرواز مستقیم تهران - دوبی از ۱۰ تیر ماه برقرار می‌شود
  • دعوت از لژیونر دورگه جدید به اردوی تیم ملی بسکتبال
  • آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع نیست
  • پلاک شدن اسکوترها جدی تر شد
  • دانمارک به دنبال ممنوعیت پخش اذان ازبلند گو‌های مساجد شد
  • اعتراض کمدین آمریکایی به ویزای یک روزه بازیکنان ایران
  • ادامه برخورد نادرست علیه بیماران در کمپ‌های ترک اعتیاد
  • اصناف: گرانی لحظه‌ای، صنف ها را از قیمت‌گذاری عاجز کرد
  • پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت
  • مراقب کلاهبری بازار داغ شرط بندی جام‌جهانی باشید
  • مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله‌های ونزوئلا
  • سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در ۳۰ دقیقه
  • ملی‌پوشان والیبال با مچ‌بند مشکی و شعار ای ایران به مصاف آمریکا رفتند
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی

جنگ نرم مبتنی بر کاشت، داشت و برداشت است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: جنگ نرم از ناحیه دشمن مبتنی بر کاشت، داشت و برداشت است و دشمن برای رسیدن به محصول عجله ندارد.

دکتر عبدالملکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جعفر عبدالملکی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه و در جوار مزار شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رسانه در استان کردستان نیازمند یک جبهه‌سازی جدی دارد.

وی با بیان اینکه ما در کردستان نیازمند یک جبهه‌سازی فرهنگی و رسانه‌ای هستیم، خاطرنشان کرد: جنگ نرم در دو حوزه ذهنی و عینی وجود دارد و این تعارف ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن در حوزه تبلیغات روانی و تبلیغات رسانه‌ای سرمایه‌گذاری هنگفت می‌کند.

عبدالملکی تصریح کرد: جنگ نرم نباید صرفا ما را دچار اغوا بکند فقط جنگ نرم نداریم که بگوئیم با قلم مقابله بکنیم، دشمن هوشمندانه، ترکیبی و به اقتضاء زمان و مکان توطئه‌افکنی می‌کند.

وی اضافه کرد: جنگ نرم علاوه بر دو بعد ذهنی و عینی در سه سطح استراتژیک، تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها هم معنا و مصداق پیدا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان افزود: یعنی دشمن یک استراتژیک و هدف دارد و یک تاکتیک‌هایی را برای رسیدن به اهدافی که دارد در نظر گرفته و تکنیک‌هایی را به صورت هوشمندانه بکار می‌برد.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: رسانه هم مهمترین استراتژی و رکن رکین دشمن در جنگ نرم است و راه مقابله با این هجمه دشمنان نیز باید از فضای رسانه‌ای به بهترین شیوه استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: ایرادی که بر فضای رسانه‌ای استان وارد است این است که متشکل نیستیم و کاملا متفرق هستیم و جبهه واحدی نداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان اینکه هدف رسانه‌ها در کردستان یکی است اما کاملا جدا حرکت می‌کنند، گفت: دشمن از خلاءها و فضای خالی که وجود دارد استفاده و به راحتی ارزشهای ما را هدف قرار می‌دهد.

عبدالملکی عنوان کرد: دشمن به طرق مختلف در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره دنبال این است که با تبلغیات و حملات رسانه‌ای اعتماد مردم به نظام را خدشه‌دار و تحت تاثیر قرار دهد.

وی با تاکید براینکه جنگ نرم از ناحیه دشمن مبتنی بر کاشت، داشت و برداشت است، گفت: دشمن برای رسیدن به محصول عجله ندارد و کاملا بذر ناامیدی، یاس، بی‌اعتقادی و شبهات دینی را کاشت و آرام آرام پرورش و در نهایت برداشت می‌کند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر توجه به استفاده از ظرفیت فضای مجازی تاکید داشته‌اند و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، قوی شدن در فضای مجازی، مدیریت صحیح فضای مجازی، استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان در فضای مجازی، حضور جریان ساز و تاثیرگذار در فضای مجازی و...از مطالبات معظم له بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان هم‌افزایی رسانه‌های استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز در استان در حوزه فضای مجازی هیچ رویه واحدی وجود ندارد و کاملا پراکنده عمل می‌شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه