سرخط خبرها
  • رئیس بانک مرکزی: در روزهای آتی بخشی از فشار تورم کالاها کاسته خواهد شد
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه شارژ شد
  • عراقچی: از زمین فوتبال تا میز مذاکره هدف دفاع از عزت و افتخار مردمان عزیزمان است
  • تیم ملی فوتبال یران بالاتر از عربستان در آسیا قرار گرفت
  • برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد
  • وزیر خارجه بریتانیا خواستار کناره‌گیری استارمر از قدرت شد
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس

روز بدون مرگ در ایام کرونایی کردستان/شناسایی ۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام روز بدون مرگ بیماران مبتلا به ویروس کرونا در کردستان گفت: بر طبق آخرین آمار از افزایش ۲۲ نفری مبتلایان به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ، خبر داد.

دکتر فرزین رضاعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، دکتر فرزین رضاعی  بعداز ظهر امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه های استان، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان‌های استان افزود: در بیمارستان های توحید سنندج: ۱۱۰ نفر، بعثت سنندج: ۲ نفر، کوثر سنندج: ۲۳ نفر، امام خمینی (ره) سقز: ۲۳ نفر، فجر مریوان: ۲۹ نفر، شهید بهشتی قروه: ۱۶ نفر، امام حسین بیجار: ۱۲ نفر، بیمارستان سینای کامیاران: ۱۱ نفر، امام خمینی (ره) دیواندره: ۱ نفر، رازی بانه: ۱۱ نفر، شهدای دهگلان: ۳ نفر، صلاح الدین بانه: ۲ نفر و شهید چمران سرواباد: ۱ نفر بستری هستند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۶۳ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه ( آی سی یو) بستری هستند.

دکتر رضاعی با بیان اینکه  در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در کردستان فوت نشده است آمار جانباختگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۳۷۲ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۷۳ نفر در سقز، ۱۲۷ نفر در سنندج، ۲۷ نفر در قروه، ۲۹ نفر در بانه، ۲۰ نفر در مریوان، ۲۵ نفر در بیجار، ۳۶ نفر در کامیاران، ۲۵ نفر در دیواندره و ۱۰ نفر در دهگلان جان‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه