English

شیوع سینوسی ویروس کرونا در کردستان/ همچنان وضعیت قرمز است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ابراز نگرانی از شیوع شدید ویروس کرونا در کردستان گفت: بر طبق آخرین آمار افزایش 87 نفری در 24 ساعت گذشته ، نشان از عدم رعایت موارد بهداشتی توسط شهروندان دارد.

شیوع سینوسی ویروس کرونا در کردستان/ همچنان وضعیت قرمز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، دکتر فرزین رضاعی  ظهر امروز سه شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 305 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان‌های استان افزود: توحید سنندج: 125 نفر، بعثت سنندج: 5 نفر، کوثر سنندج: 33 نفر، امام خمینی(ره) سقز: 33 نفر، بوعلی مریوان: 2 نفر، فجر مریوان: 31 نفر، شهید بهشتی قروه: 12 نفر، امام حسین بیجار: 14 نفر، بیمارستان سینای کامیاران: 16 نفر، امام خمینی (ره) دیواندره: 7 نفر، رازی بانه: 16 نفر، شهدای دهگلان: 7 نفر و  صلاح الدین بانه 4 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در خود جای داده است. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون 76 نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش ویژه ( آی سی یو) بستری هستند.

دکتر رضاعی از مرگ 1 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را 356 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد70 نفر در سقز، 118 نفر در سنندج، 27 نفر در قروه، 29 نفر در بانه، 19 نفر در مریوان، 25 نفر در بیجار، 34 نفر در کامیاران، 24 نفر در دیواندره و 10 نفر در دهگلان جان باخته اند ، که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی