English

نخستین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در یزد افتتاح شد

آیین افتتاح اولین مرکز مشاوره تخصصی اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی با همکاری مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد یزد راه اندازی شد.

نخستین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیین افتتاحیه نخستین مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در سطح کشور به همت مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی اطلس کارآفرینی آتی نما  دانشگاه آزاد یزد انجام شد.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی محمدرضا  فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، پاکدل مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد، پورشمس مشاور ارشد صنعت استان و محمدرضا دهقانی اشکذری ریاست دانشگاه آزاد یزد، معاونان و مدیران این دانشگاه، آئین مراسم افتتاح نخستین  مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در واحد یزد با همکاری  مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی اطلس کارآفرینی آتی نما، در محل ساختمان ولی عصر (عچ)دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد انجام شد.

محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تبیین کرد، مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی، مراکزی هستند که در حوزه کسب و کار می توانند نقش آفرینی کرده و جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را به صورت خلاقانه در حوزه کسب و کار راهنمایی می کنند.

این مقام مسئول استانی خاطر نشان کرد: در نگاه کوتاه مدت برای رفع مشکل بیکاری استان ، باید به فارغ التحصیلان دانشگاهی مهارت های نرم را آموزش داد و اعتماد به نفس آنها را بالا برد.

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی اطلس کارآفرینی آتی نما که یکی از شرکتهای مستقر در مرکز رشد فناوری  دانشگاه آزاد یزد می باشد ،  در چارچوب مجوز صادره در  زمینه های بخش هایی مانند  شبکه سازی و بهم رسانی کسب و کارهای یک رسته شغلی، ارائه مشاوره تخصصی به صاحبان ایده های نوآورانه از جمله تهیه و اجرای طرح توجیهی فنی و اقصادی ( امکان سنجی FS) طرح کسب و کار ( bm) ، هدایت صاحبان سرمایه و ایده در چارچوب طرح های نوآورانه و بازارپذیری کسب و کار، ارائه مشاوره های تخصصی به کارآفرینان و کسب و کارهای نو با استارتاپ ها و کسب و کارهای تعاون محور، با رویکرد افزایش توان رقابت پذیری در بازارهای هدف و حمایت و مشاوره  در راستای کسب و کارهای تعاونی و و نوپا در جهت  جذب فنآوری های نوین و و افرایش دانش فنی بنگاههای اقتصادی تعاونی برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر