English

استاندار گیلان :

تک فرزندی، تهدیدی برای جمعیت گیلان/نخبگان حوزه جمعیت کمک کنند

استاندار گیلان تک فرزندی را تهدیدی برای جمعیت این استان دانست و گفت: متخصصان و نخبگان حوزه جمعیت به روند بهبود این وضعیت کمک کنند.

تک فرزندی، تهدیدی برای جمعیت گیلان/نخبگان حوزه جمعیت کمک کنند
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز در جلسه ستاد خانواده و جوانی جمعیت گیلان با ابراز خرسندی از تقارن دهه کرامت با هفته خانواده و جمعیت گفت: جوانی جمعیت منجر به ایجاد نشاط در خانواده و در پی آن جامعه شده و برای کشور پویایی را به همراه دارد.

او با بیان اینکه اقدامات انجام شده در روند جوانی جمعیت و موالید در گیلان مناسب ولی مطلوب نیست، افزود: در سال گذشته در حوزه جوانی جمعیت اقدامات خوبی انجام شد ولی به این روند نباید دل خوش بود از این رو باید با اقداماتی عاجل، این استان را از این وضعیت پیری جمعیت نجات دهیم.

استاندار گیلان تصریح کرد: در فرهنگ و الگوسازی در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت نقش دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بسیار مهم است.

عباسی تک فرزندی را یک تهدید برای جمعیت گیلان و جامعه دانست و گفت: تک فرزندی منجر به افسردگی کودکان و نوجوانان می‌شود که این مهم باید توسط نهاد‌های فرهنگی و به ویژه آموزش و پرورش واکاوی شده و در جلسات راهکار ارائه دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر