English

سرمربی نساجی:

بازی را بد واگذار کردیم

سرمربی نساجی مازندران گفت: تغییراتی ایجاد کردیم اما موثر نبود و باخت بدی بود، توانمندی پرسپولیس را نمی‌خواهیم نادیده بگیریم، خودم 3 سال در این تیم کار کردم و می‌دانم پرسپولیس و کادر فنی خوبی دارم و سرمربی برای این تیم زحمت کشیده است.

بازی را بد واگذار کردیم

به گزارش خبرگزاری موج، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران پس از شکست ۵ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به تیم خوب پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. با توجه به بضاعتی که داشتیم، بازی خوبی بود. خدا کند که من اشتباه کنم. آقای منصوری روی گل اول عقب بود و آن پنالتی را به حریف هدیه داد. باید فیلم را ببینیم اما حس می‌کنم امیری یک نیم‌بدن جلوتر بوده است اما باخت ما بر اساس این پنالتی نبوده است. ما در ادامه بازی را برگرداندیم و بعد حریف روی اشتباه خودمان به گل دوم رسید.

مطهری ادامه داد: بازی را بد واگذار کردیم. آمدیم تغییراتی ایجاد کردیم اما موثر نبود و باخت بدی بود. توانمندی پرسپولیس را نمی‌خواهیم نادیده بگیریم. خودم 3 سال در این تیم کار کردم. می‌دانم پرسپولیس و کادر فنی خوبی دارم و سرمربی برای این تیم زحمت کشیده است. کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند که من دفاعی بازی نمی‌کنم اما من فلسفه خودم را دارم و دوست دارم تیمم فوتبال بازی  کند. چند نفر در بازی عملکرد خوبی نداشتند. کسی که برای نساجی بازی می‌کند، باید سرش را بدهد. پیراهن نساجی برای چند بازیکن تیم گشاد است و جای من اینجا است، یا جای آن‌ها. سعی می‌کنم تیم را ترمیم کنم. با توجه به بضاعت‌مان خوب کار کردیم اما من آدمی نیستم که برای پایین جدول بجنگم. من آینده و بالای جدول را نگاه می‌کنم. همیشه به بازیکنان گفتم که ذهن برنده داشته باشند. برخی‌ از بازیکنان این تفکر را ندارند اما این تیم باید هدف‌مند و رو به جلو باشد و نگاهش به بالای جدول باشد. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: بازیکنان شاهد هستند. شاید این فلسفه بی‌احتیاطی است اما این فلسفه من است و من دوست دارم تیمم به این شکل بازی کند و رو به جلو باشد و بازی لذت‌بخشی ارائه دهیم. شما بازی ما را مقابل تراکتور ببینید و در ادامه بازی ما را مقابل پرسپولیس نگاه کنید. درست است که در خانه بهتر نتیجه گرفتیم اما تفکر من اینطور نیست که استراتژی من در داخل و خارج از خانه متفاوت باشد. استراتژی من همیشه رو به جلو بودن است.

او تاکید داشت:‌ به ثمر نشستن تفکر برنده، در دراز مدت حاصل می‌شود. ذهن یک مساله زمان‌بر است. بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند، ذهن برنده دارند و می‌داند از هر جهت زیرفشار است. بازیکنان من هم باید این تفکر را داشته باشند. نساجی تیم بزرگی است و جزو 5 تیم بزرگ ایران است. باید این ذهنیت وجود داشته باشد و بازیکنان بجنگند. اینکه یک بازی خوب و یک بازی بد باشی، به ذهن مربوط نیست و این یک مساله بلندمدت است. ما از هر نظر باید خودمان را قوی کنیم. مسئولیت این باخت بر گردن من است و تا جایی که بتوانم تیمم را درست و ترمیم می‌کنم. در بازی مقابل استقلال هم یکی از دوستان رسانه به من گفت که شما هفته‌های بعد را نمی‌بینی. نمی‌دانم این دوست‌ ما الان حضور دارد یا نه اما من کارم را کردم. خیلی‌ها به من گفتند که سطح کار بالاتر از انتظار است اما تیم من باید در رده‌های بالا باشد و سعی می‌کنیم خودمان را ترمیم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه