English

پیام استاندار مازندران در پی قهرمانی تیم نساجی در جام حذفی کشور:

امروز، فوتبال ایران باید به نساجی مازندران احترام بگذارد / غیورمردان مازنی؛ قهرمانی جام حذفی کشور مبارکتان

استاندار مازندران با صدور پیامی، ضمن تبریک قهرمانی تیم نساجی مازندران در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، گفت: امروز، فوتبال ایران باید به نساجی مازندران احترام بگذارد. ‎

امروز، فوتبال ایران باید به نساجی مازندران احترام بگذارد / غیورمردان مازنی؛ قهرمانی جام حذفی کشور مبارکتان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در پیامی به مناسبت قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: در ورزشگاه آزادی، تیم نساجی مازندران نتیجه ای تاریخی را به ثبت رساند و با قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، نام فوتبال مازندران را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه ساخت.

وی ادامه داد: این پیروزی تاریخی در فینال جام حذفی کشور که دستاوردی بزرگ و ارزشمند برای فوتبال مازندران است، در سایه همیت، تلاش و همت تک تک بازیکنان غیور، دست اندرکاران، کادر فنی تیم و هواداران حماسی و بی نظیر نساجی به دست آمد و ثابت کرد که در سایه همدلی و اتحاد می توان دست به کارهای بزرگ زد.

استاندار مازندران گفت: امروز فوتبال ایران باید به نساجی مازندران و نتیجه درخشانی که این تیم ریشه دار و تاریخی کشور رقم زد، احترام بگذارد.

وی تأکید کرد: وقت آن است تا پس از شادی و نشاطی که حق مردم دیار علویان است، با جدیت و دلبستگی تمام به این تیم بزرگ فوتبال ایران، با اتمام بهنگام بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تمرکز بر دیگر مسائل مهم تیم عزیزمان، زمینه تداوم پیروزی های نساجی مازندران را در لیگ برتر به ویژه مسابقات مهم آسیایی که در پیش دارد، آماده کنیم.

حسینی پور افزود: اینجانب فتح جام قهرمانی مسابقات حذفی فوتبال کشور که نشان لیاقت و شایستگی جوانان این مرز و بوم در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال است را به تک تک بازیکنان غیور، کادرفنی پرتلاش، مسئولان و مالک محترم باشگاه، هواداران پرشور و بزرگ این تیم و مردم ورزشدوست و قهرمان پرور استان تبریک می‌گویم و امیدوارم خداوند قادر متعال، نساجی مازندران را در پیمودن مسیر خطیری که در فوتبال ایران و آسیا در پیش دارد، موفق و سربلند بدارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه