English

لوکادیا:

نمی خواهم رفتنم از پرسپولیس حاشیه ساز شود

مهاجم هلندی سابق پرسپولیس گفت: نمی‌خواهد درباره جدایی‌اش از این تیم جلب توجه کند.

نمی خواهم رفتنم از پرسپولیس حاشیه ساز شود

به گزارش خبرگزاری موج، یورگن لوکادیا که با وجود قرارداد داشتن با پرسپولیس، ایران را قبل از بازی با استقلال ترک کرد. او حالا با انتشار یک پست اینستاگرامی نبست به ترک ایران اظهار نظر کرده است. او در این پست آورده است:

سال گذشته (سال میلادی) سالی پر از شک و تردید بود اما سالی همراه با رشد و درس گرفتن هم برایم بود. پس از اینکه وارد سال جدید شدیم می‌خواستم درباره آنچه که در 12 ماه گذشته بر من گذشت، صحبت کنم. سالی همراه با رشد، درس گرفتن و انعطاف پذیری بود و لحظات شادی را هم پشت سر گذاشتم. من این پست را نمی‌گذارم که سایرین را خوشنود کنم. اگر می‌خواستم توجه‌ها را جلب کنم و برای خودم اعتبار بخرم می‌توانستم درباره اتفاقاتی که بر من در ایران گذشت با رسانه‌ها صحبت کنم اما این کار را نکردم. آدم‌های نزدیک به من می‌دانند چه اتفاقاتی رقم خورد و نمی‌خواهم عذرخواهی کنم."

باشگاه پرسپولیس بعد از فسخ یک‌طرفه قرارداد از سوی لوکادیا اعلام کرد که به زودی از او به فیفا شکایت خواهد کرد. لوکادیا درحالی که با پرسپولیس تا پایان فصل قرارداد داشت، پیش از ترک ایران 20 درصد از قرارداد یک میلیون یورویی‌اش را به عنوان پیش قرارداد و دو قسط 170 هزار یورویی هم دریافت کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

ماجرای لوکادیا و پرسپولیس از کجا آغاز شد؟!

لوکادیا ستاره پرسپولیس فسخ کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی