English

استاندار هرمزگان:

حمایت از بخش خصوصی اولویت دولت برای رونق تولید است

استاندار هرمزگان گفت: حمایت از بخش خصوصی اولویت دولت برای رونق تولید است.

حمایت از بخش خصوصی اولویت دولت برای رونق تولید است
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر سه شنبه در آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان و صنعت گران برتر استان هرمزگان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از ابتکارات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ایشان به صورت مرتب بر روی چند مسئله تاکید دارند که یکی از این تاکیدات مسئله اقتصاد مقاومتی است، ایشان در خصوص اصل ۴۴ و مردمی سازی اقتصاد و فعال کردن بخش خصوصی هم بیانات ارزشمندی داشتند که راهگشا بود.

استاندار هرمزگان گفت: در این جشنواره تلاش شده از زحمات تولیدکنندگان و صنعت گرانی که در حوزه مردمی سازی اقتصاد، عمل به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام فروشی و توسعه زنجیره‌های ارزش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست اقدام کرده بودند تجلیل شود.

وی تصریح کرد: این بنگاه‌های مورد نظر توانسته‌اند در حوزه مواد خام و پتروشیمی و مواد معدنی چند زنجیره ایجاد فرآوری کنند که قابل تقدیر است.

دوستی در پایان افزود: حمایت از بخش خصوصی و مردمی سازی اقتصاد، جذب سرمایه و بهبود محیط اقتصادی مهم ترین اولویت ما در استان است که برخی نشانه‌های آن از جمله در حوزه مجوزها، پایداری قوانین و تامین مالی بنگاه‌ها قابل مشاهده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه