English

۱۰۲ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های بوشهر نصب می‌شود

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در راستای هوشمندسازی و ارتقای ایمنی، ۱۰۲ سامانه حمل و نقل هوشمند در سطح راه‌های این استان نصب و راه اندازی می‌شود.

۱۰۲ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده‌های بوشهر نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، منصور فخاران در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت راههای استان بوشهر افزود: اکنون ۱۵۲ سامانه حمل و نقل هوشمند جاده‌ای نظیر ترددشمار، دوربین های ثبت سرعت و نظارتی، تابلوهای متغیر و توزین در حال حرکت در راه‌های ارتباطی استان فعال می‌باشد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۵۲ سامانه تا شهریورماه و ۵۰ سامانه دیگر هم تا پایان سال جاری به مجموع سامانه‌های استان اضافه خواهد شد.

فخاران اظهار داشت: رویکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهره گیری از سامانه های هوشمند می باشد که استان بوشهر به دلیل اهمیت بالای حمل و نقلی که به واسطه استقرار صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و بنادر دارد، در این خصوص بیش از پیش مورد توجه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ۲۰۰۰ سامانه جدید به سامانه‌های موجود مرکز مدیریت راه‌ها در محورهای مواصلاتی کشور افزوده خواهد شد و تلاش داریم از ابتدا تا انتهای جابجایی بار و مسافر به طور هوشمند قابل رصد باشد.

گفتنی است بازدید از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، مرکز مدیریت راه‌های استان و حضور در نشست شورای اداری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور به استان بوشهر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه