English

رئیس کل دادگستری مازندران تأکید کرد؛

برخورد قاطع با ناامنی و جرائم خشن در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران در نشست مشترک دستگاه قضایی مازندران و نیروی انتظامی استان بر برخورد قاطع و قانونی با هرگونه مؤلفه ناامنی و جرائم خشن در استان مازندران تأکید کرد.

برخورد قاطع با ناامنی و جرائم خشن در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، عباس پوریانی در اولین نشست کمیته راهبردی استان در سال ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه قانونگذار وظایف هر بخش و ارگان را به شکل کامل مشخص کرده است، اظهار داشت: کشف جرم و انجام تحقیقات به عنوان ضابط بر عهده نیروی انتظامی است و هرچه تحقیقات کامل‌تر و دقیق‌تر باشد در تصمیم گیری مقام قضایی موثرتر خواهد بود؛ همچنین تشکیل پرونده‌های قضایی و در مراحل بعد صدور احکام قاطع بر عهده قوه قضائیه است.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه و فراجا در خط مقدم جبهه تأمین امنیت در جامعه هستند، ادامه داد: مردم به دستگاه قضایی پناه آورده و اعتماد می‌کنند. باید تکلیف و مسئولیتی که پذیرفته ایم را به نحو احسن انجام داده و با برگزاری جلسات مشترک به بهبود روند ایجاد امنیت در جامعه کمک کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: مهم‌ترین وظیفه ما، ایجاد امنیت در جامعه است، پس به هر شکل ممکن باید آسایش عمومی را در جامعه فراهم کرده و اجازه ندهیم هیچ فردی، امنیت روانی، مالی و جانی مردم را به مخاطره اندازد.

وی در ادامه با اشاره به برخی موارد و مشکلات مرتبط با استان مازندران، تأکید کرد: دادستان‌ها باید از مسائل و معضلات موجود در جامعه بازدید میدانی داشته باشند تا در جریان امور قرار گرفته و با مجرمین برخورد قاطع و قانونی انجام شود.

پوریانی تصریح کرد: قطعاً کسانی که در جامعه ناامنی ایجاد کنند مورد شناسایی قرار گرفته و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به بحث حضور اتباع بیگانه در استان مازندران نیز اظهار کرد: در این راستا باید طبق قانون، اقدامات قانونی لازم به شکل جدی صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در مورد ۸ هزار خودرو و موتور‌سیکلت موجود در پارکینگ‌های توقیفی استان، باید ضمن تشکیل کارگروهی ویژه، اقدامات لازم در خصوص تعیین تکلیف این وسایل نقلیه توقیفی صورت گیرد.

وی در ادامه به وجود ۹۰۰ هزار منزل مسکونی خالی در استان نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا، باید ضمن اندیشیدن تمهیداتی خاص برای شناسنامه دار شدن املاک از سوی دستگاه‌های متولی، اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع جرائم انجام شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با تأکید بر لزوم برخورد با هرگونه مؤلفی ناامنی در استان، تصریح کرد: مردم باید از شر اراذل و اوباش و افرادی که مخل امنیت و آسایش هستند در امان باشند و در این راستا قطعاً دستگاه قضایی استان با متخلفان برخورد قاطع، قانونی و بازدارنده خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه