English

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران خبر داد؛

برخورد با قاچاقچیان چوب در دستور کار ویژه دادگستری مازندران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران برخورد با قاچاقچیان چوب و قطع کنندگان درختان جنگلی در دستور کار ویژه خبر داد.

برخورد با قاچاقچیان چوب در دستور کار ویژه دادگستری مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران «ویژه پیشگیری و مبارزه با قاچاق چوب» اظها داشت: با عنایت به اینکه یکی از موضوعات و مسائل مهم در استان مازندران قطع درختان جنگلی و قاچاق چوب می‌باشد این برنامه در دستور ویژه این معاونت قرار گرفت.

وی ادامه داد: حضور میدانی مستمر در محل‌ها و مناطق آسیب دیده، تشکیل بانک اطلاعاتی و رسیدگی فوری به جرائم در این حوزه از دیگر برنامه‌ها در این راستا می باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اهمیت منابع طبیعی و پوشش گیاهی در تولید اکسیژن و کاهش آلایند‌ها و فواید زیست محیطی بر ضرورت صیانت این موهبت الهی تأکید کرد و گفت: دستگاه قضایی در مقابله با متصرفین به عرصه منابع طبیعی و قاچاقیان چوب جدیت کامل دارد.

وی بیان داشت: دراین راستا شعب ویژه رسیدگی به جرایم در حوزه منابع طبیعی و قاچاق چوب در حوزه‌های قضایی استان تشکیل شده است.

موسوی، خواستار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و نظارت‌های غیر مترقبه و شناسایی دپو‌های چوب و پیگیری حل مشکلات درون سازمانی یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای حفظ و حراست و مقابله با قاچاقچیان چوب شد.

وی از دستگاه‌های مربوطه خواست، دستورالعمل‌های پیشنهادی جهت پیشگیری و مقابله با قاچاق چوب به دبیرخانه ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه