English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران:

بیش از دو هزارمتر دیوار حفاظتی رودخانه ها در مازندران احداث شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: به منظور جلوگیری از بروز خسارت در هنگام طغیان رودخانه‌ها در سال گذشته ۱۸ طرح دیوار حفاظتی با طول مجموع دو هزار و ۹۰۰ متر ساخته شد.

بیش از دو هزارمتر دیوار حفاظتی رودخانه ها در مازندران احداث شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، حیدر داوودیان با بیان اینکه ساخت دیوار‌های حفاظتی یکی از اولویت‌های این شرکت برای جلوگیری از بروز خسارت در زمان طغیان رودخانه‌هاست، اظهار داشت: طی یک سال گذشته در شهرستان‌های ساری، بابلسر، بابل، فریدونکنار، آمل، نور، کلاردشت، چالوس، نوشهر، تنکابن و سوادکوه شمالی اجرای چند طرح دیوار حفاظتی به سرانجام رسید که برای ساخت این دیوار‌ها در مجموع ۱۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد.

وی ادامه داد: طول این دیوار‌های حفاظتی از ۵۰ متر تا ۴۰۰ متر در نوسان بود که طولانی‌ترین پروژه‌های اجرا شده طی سال گذشته دیوار حفاظتی رودخانه کورکورسر نوشهر با ۳۰۰ متر طول و دیوار حفاظتی در رودخانه چشمه کیله به طول ۴۰۰ متر است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران تصریح کرد: این دیوار‌های حفاظتی روی رودخانه‌های تلار (اتیجون در سوادکوه شمالی و تازه‌آباد بهنمیر)، تجن (سرکت و سالاردره)، بابلرود (فولادکلای پازوار)، ولیکرود فریدونکنار، کاری‌رود (خرمن‌کلای آمل)، واز و تاشکوه شهرستان نور، سردآبرود (لش سر کلاردشت و ذوات شرق چالوس)، ماشلک و کورکورسر نوشهر، عسلسر و نجارکلا چالوس، چشمه کیله تنکابن، ساخته شده است.

وی گفت: ساخت دیوار‌های حفاظتی در سال جدید نیز با جدیت ادامه دارد و در تلاش هستیم که اعتبارات بیشتری برای تکمیل این طرح‌ها جذب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه